Knudsen. 2 Skrevet 28. November, 2024 Hej er der nogen der har prøvet at besøge juni jeg har overvejet om hun skal have et besøg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Farvel25 83 Skrevet 28. November, 2024 Jeg besøger juni hver år i juni … dit opslag svare til og møde Mohammed i Egypten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 967 Skrevet 28. November, 2024 Knudsen. skrev, 1 time siden: Hej er der nogen der har prøvet at besøge juni jeg har overvejet om hun skal have et besøg Du er ny, hvis du vil have nogle skal svare dig, vil jeg anbefale dig at du gør følgende en overskrift der indeholder navn på pigen - og i hvilken by et link til pigens annonce så er der stor sandsynlighed du får svar - med fordel kan du i øverste højre hjørne, i søge feltet der står - søg på forum - selv prøve at søge på pigen, ofte kan du finde anmeldelser der. velkommen og held og lykke - husk for dette site kan bruges, skal man ikke kun eftersøge - med også selv huske at skrive anmeldelser, de positive og de mindre positive - husk altid -ikke være personlig men begrund din oplevelse. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knudsen. 2 Skrevet 28. November, 2024 https://annoncelight.dk/showad/413245 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2566 Skrevet 28. November, 2024 Velkommen til @Knudsen. prøve at læse denne tråd, så er du klædt lidt bedre på til at navigere rundt på EG 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 480 Skrevet 1. December, 2024 Der er lige skrevet en anmeldelse af hende, om den er troværdig skal jeg ikke kunne sige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg