Hop til indhold

Den nysgerrig

Featured Replies

Skrevet

Hej er der nogen der har prøvet at besøge juni jeg har overvejet om hun skal have et besøg

Skrevet

Jeg besøger juni hver år i juni …

dit opslag svare til og møde Mohammed i Egypten 

Skrevet
Knudsen. skrev, 1 time siden:

Hej er der nogen der har prøvet at besøge juni jeg har overvejet om hun skal have et besøg

Du er ny, hvis du vil have nogle skal svare dig, vil jeg anbefale dig at du gør følgende

en overskrift der indeholder navn på pigen - og i hvilken by

et link til pigens annonce 

så er der stor sandsynlighed du får svar - med fordel kan du i øverste højre hjørne, i søge feltet der står - søg på forum - selv prøve at søge på pigen, ofte kan du finde anmeldelser der.

velkommen og held og lykke - husk for dette site kan bruges, skal man ikke kun eftersøge - med også selv huske at skrive anmeldelser, de positive og de mindre positive - husk altid -ikke være personlig men begrund din oplevelse.

Skrevet

Der er lige skrevet en anmeldelse af hende, om den er troværdig skal jeg ikke kunne sige

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.