Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

I have visited he tonight and it was a great experience. Her body is amazing, especially if you like curvy (in a good way) women, and the sex was fantastic. She was a bit "cold" at my arrival, and there wasn't a lot of pillow talk, but I did'nt really look for that either. 

Skrevet
  • Author

Cool. How was the apartment? Her breast? The appear big and real

Skrevet

It's an apartment with a basement that is designated for the fun stuff. Her breasts are big and completely natural.

Skrevet
  • Author

Discreet? Do you go straight down from the street? Big and natural are nice. Thank you

Skrevet

Hun ser sprød ud. Hvor er hun fra? Der står et, hun siger noget andet.

Skrevet

Stedet er ikke særlig diskret - det ligger lige ud til en ret trafikkeret hovedvej. 

Hun sagde hun var fra Litauen, om det er rigtigt, aner jeg ikke. 

Skrevet
  • Author

I had a feeling it was not discreet. Her manager should do better. The manager said a different country to me. Deepthroat and rimming included? Sounds to good to be true 

Skrevet
arminb skrev, for 8 timer siden:

Stedet er ikke særlig diskret - det ligger lige ud til en ret trafikkeret hovedvej. 

Hun sagde hun var fra Litauen, om det er rigtigt, aner jeg ikke. 

Ah så man går ned i en kælder ude fra hovedgaden? De indgange hader jeg.. :wacko:

Skrevet

Hvordan er hendes services hun tilbyder  ?

lever hun op til dem. 
tænker på kys cim etc

Skrevet

Jeg har skrevet en anmeldelse:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.