sn57 754 Skrevet 28. November, 2024 (edited) Har et stykke tid tænkt at jeg ville prøve massage enten tantra, Episk eller lingam. Mit valg faldt på Episk massage, så for ikke så længe siden bookede jeg en session. Vel ankommet til stedet blev jeg mødt af en meget smilende og imødekommende kvinde på 35-40 år. Der var god kemi med det samme, og en rigtig god indledende snak. Jeg fik en fantastisk massage hvor særligt min pik var i centrum, selvfølgelig kun lille manden ikke stå for al den opmærksomhed ca 2/3 inde i tiden, men den dejlige kvinde fortsat massage, alt i alt en vidunderlig oplevelse. Episk massage gør meget ud af at man skal være i nuet og mærke massagen og ikke lade sig distrahere hvorfor massørerne har tøj på. Her mener jeg de tager fejl! Ved denne form for massage er hud kontakt vigtig for at aktivere endorfiner og alle de andre stoffer, så for mig vil det gøre en uendelig forskel når massøren lænner sig en over mig at jeg mærker hud/bryster/mave og ikke tøj som faktisk kan være en showstopper Jeg har ikke behov for at røre men mærke! https://www.episkm.com/ PS Episk massage mangler muligheden for bad både før og efter en seance, måske særligt før hvis man ikke lige kommer hjemme fra Redigeret 28. November, 2024 af sn57 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CPHX 119 Skrevet 1. December, 2024 sn57 skrev, den 28.11.2024 at 16:29: Episk massage gør meget ud af at man skal være i nuet og mærke massagen og ikke lade sig distrahere hvorfor massørerne har tøj på. Jeg har længe villet prøve det. Dog vil jeg dog skulle øve mig på ikke at gå i kvindens udseende eller min træng til at røre ved hende. De manglende billeder af kvinderne gør det også svært for mig at vurdere, hvor og hvem jeg vil bestille tid hos. Tænker der alligevel må være forskel på deres massager. Nogen der kan anbefale en specifik massør i enten Slagelse eller Holbæk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 659 Skrevet 1. December, 2024 CPHX skrev, for 13 minutter siden: Nogen der kan anbefale en specifik massør i enten Slagelse eller Holbæk? @Liv i Slagelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 273 Skrevet 2. December, 2024 CPHX skrev, for 17 timer siden: Nogen der kan anbefale en specifik massør i enten Slagelse eller Holbæk? Lia i Slagelse. Særdeles smuk - selv med tøj på. Lækker langtrukkent HJ. Men som jeg skrev i en tidligere anmeldelse, så mangler intimiteten. For mig er hele set-uppet for koldt og klinisk. Jeg foretrækker helt klart et Thaisted der tilbyder ekstra Den eneste tantramassør jeg har været hos længe, hvor der var reel hudkontakt var en meget omfangsrig pige i Tune (jeg har ikke set hendes annonce længe). Alle andre jeg har været ved de sidste par år har været meget påklædt og ikke interesseret i intimiteten. Der var en tantramassør ved Kalundborg, for en del år siden, der gav en super lækker intim oplevelse - det bedste jeg har prøvet. Men hun må være meget moden nu. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zeus66 10 Skrevet 4. December, 2024 sn57 skrev, den 28.11.2024 at 16:29: Har et stykke tid tænkt at jeg ville prøve massage enten tantra, Episk eller lingam. Mit valg faldt på Episk massage, så for ikke så længe siden bookede jeg en session. Vel ankommet til stedet blev jeg mødt af en meget smilende og imødekommende kvinde på 35-40 år. Der var god kemi med det samme, og en rigtig god indledende snak. Jeg fik en fantastisk massage hvor særligt min pik var i centrum, selvfølgelig kun lille manden ikke stå for al den opmærksomhed ca 2/3 inde i tiden, men den dejlige kvinde fortsat massage, alt i alt en vidunderlig oplevelse. Episk massage gør meget ud af at man skal være i nuet og mærke massagen og ikke lade sig distrahere hvorfor massørerne har tøj på. Her mener jeg de tager fejl! Ved denne form for massage er hud kontakt vigtig for at aktivere endorfiner og alle de andre stoffer, så for mig vil det gøre en uendelig forskel når massøren lænner sig en over mig at jeg mærker hud/bryster/mave og ikke tøj som faktisk kan være en showstopper Jeg har ikke behov for at røre men mærke! https://www.episkm.com/ PS Episk massage mangler muligheden for bad både før og efter en seance, måske særligt før hvis man ikke lige kommer hjemme fra Enig - der er meget godt ved konceptet (diskret), men der mangler klart noget sanselighed i indretningen/ varmen og ja klart også muligheden for bad. Min massør var teknisk OK, men påklædt og udseendemæssigt mere en “Christinia type” end en lækker massør qvinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 754 Skrevet 4. December, 2024 Zeus66 skrev, for 54 minutter siden: Enig - der er meget godt ved konceptet (diskret), men der mangler klart noget sanselighed i indretningen/ varmen og ja klart også muligheden for bad. Min massør var teknisk OK, men påklædt og udseendemæssigt mere en “Christinia type” end en lækker massør qvinde Udseendet er ikke så væsentligt men info om, højde, vægt og alder (ærlig) da jeg på de områder ikke er til ekstremer. Men med min forskruede hjerne vil en "Christiania type" eller en med piercinger og tatoveringer være helt fint. Ville være dejligt hvis Episk massage ville kommentere i denne tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 290 Skrevet 31. Januar CPHX skrev, den 1.12.2024 at 23:40: Nogen der kan anbefale en specifik massør i enten Slagelse eller Holbæk? Jeg kan anbefale Sif i Holbæk, utrolig.smuk dame, så levere et fantastisk langtrukket edging massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
profun 0 Skrevet 31. Januar Kan du dele link til Sif? pft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
average joe 260 Skrevet 1. Februar profun skrev, for 13 timer siden: Kan du dele link til Sif? pft https://www.episkm.com/holbaek Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
For.you.to.use 14 Skrevet 7. April (edited) Kunne godt tænke mig at prøve Episk massage i København, tænker det skal være Hele krops massage Hvorfor episk massage og ikke bare alm massage? Fordi de ikle lægger skjul på at bare pik og nosser for en del opmærksomhed Der som holder mig tilbage er at der ingen oplysninger er om massørerne, men jeg mangler lidt info der! Selvfølgelig er massørens udseende ikke afgørende for hendes evner som massør, men når massagen er så intim som hos Episk så skal hun ikke have en alder, kropsbygning, eller attitude som er mig imod! Mht alder så kan hun måde være for ung og for gammel til mig Ang kropsbygning vil både at for tynd og alt for meget være mig i mod Attitude kan ikke rigtigt beskrives det mærkes bare Nogen som kan bidrage med info om massørerne hos Episk i København? Enten her eller i en PB Redigeret 7. April af For.you.to.use Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengasblåhævner 36 Skrevet 8. April Jeg har været der et par gange. Det er fuldt fokus på pik og nosser, og har intet med en almindelig kropsmassage at gøre. Og sært nok betyder massørens udseende ikke noget for det er så intens og vild en oplevelse, i min optik. Man har slet ikke behov for at kigge, men har bare en fuld følelse af taknemmelighed. Jeg har prøvet 2 forskellige og de er begge søde, pæne og charmerende. Ikke nogen voldsom seksuel udstråling og derfor varer denne slags massage længe efter. Dette er jo helt subjektivt, men for mig sad det i mig i 1 uge efter. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Detektiven 33 Skrevet 8. April Har prøvet Episk, 1 gang. Og vil gerne gøre det igen. Det er en anderledes og meget dejlig oplevelse. Og som @Dengasblåhævner nævner, er massørens udseende (heller ikke for mig) så vigtig i denne form for massage, da man bare skal ligge og nyde ...og forsvinde væk i oplevelsen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
johndavidjohn2017 45 Skrevet 8. April Har prøvet et par gange. Man skal kunne give sig hen og udseende betyder ikke noget, ingen pillen ved massøren. Det var massage stort set kun af pik og nosser og svært at holde udløsningen tilbage så længe. En af gangene holdt jeg udløsningen tilbage så længe at den gled forbi og jeg ikke kunne komme… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
arnen 123 Skrevet 9. April De skriver, at man lærer at få orgasme uden udløsning, så man kan få mange orgasmer (uden at tabe erektionen) før man kan vælge at få en endelig udløsning. Er der nogen, som er kommet til det punkt at de oplever orgasmer uden udløsning? Jeg har lidt svært ved at forestille mig det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
arnen 123 Skrevet 10. April Den olie de bruger - er det en der lugter? For jeg orker ikke at lugte af parfume eller kokus eller whatever bagefter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 754 Skrevet 11. April arnen skrev, den 10.4.2025 at 08:00: Den olie de bruger - er det en der lugter? For jeg orker ikke at lugte af parfume eller kokus eller whatever bagefter. Ja det med duften i olierne kan godt være et problem, men jeg er sikker på, som en anden allerede har forslået, at du kan medbringe din egen lugtfri olie og få hende til at bruge den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
arnen 123 Skrevet 11. April sn57 skrev, for 10 timer siden: Ja det med duften i olierne kan godt være et problem, men jeg er sikker på, som en anden allerede har forslået, at du kan medbringe din egen lugtfri olie og få hende til at bruge den Tak for dit svar! Ja - jeg kan ikke fordrage når olierne lugter. Jeg frabeder mig som regel olie, når jeg får massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 500 Skrevet 12. April arnen skrev, den 9.4.2025 at 18:07: De skriver, at man lærer at få orgasme uden udløsning, så man kan få mange orgasmer (uden at tabe erektionen) før man kan vælge at få en endelig udløsning. Er der nogen, som er kommet til det punkt at de oplever orgasmer uden udløsning? Jeg har lidt svært ved at forestille mig det. Ja, det har jeg fået masser af gange. Det er en helt anden type orgasmer, som man også kan opnå, når potensen svigter. Inden jeg emigrerede til Djævleøen, kom jeg en årrække hos Episke Mai, som havde klinik ved Randes nogle år. Nu er hun vist ikke tilgængelig længere. Hos hende kom det så vidt til sidst, at jeg fik orgasmer allerede under den afslappende massage, som jeg altid fik som indledning. Orgasmerne kom simpelthen væltende som store bølger. Jeg har oplevet at få dem også under B2B og Golden Shower. Det kan godt være lidt af en udfordring, når det sker. En alm. GP, ved jo ikke, hvad der sker - og det kan faktisk godt ligne epileptiske anfald. For mig er det sådan, at når jeg får disse orgasmer, har jeg svært ved at få den normale udløsning. Når det lykkes, bliver det til gengæld en intens eksplosion. Det er dog som regel sådan, at det klare jeg selv nogle timer senere. Episke Mai foretrak, at blive kaldt en terapeut. Det er i hvert fald væsentligt, at man ikke sammenligner massøren med en GP, og at man gør sig klart, at den almindelige udløsning IKKE er målet. Det er IKKE et HJ i almindelig forstand. Det er så meget mere. Jeg kan varmt anbefale det. 90 minutter ned en god, afslappende massage som indledning og afslutning. Læn dig tilbage med et åbent sind - og lad det komme. God fornøjelse. Ps. Jeg frekventerer Siv i Holbæk med jævne mellemrum. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
arnen 123 Skrevet 12. April Wauw! Det lyder vanvittigt oros! Det tænker jeg, at jeg bliver nødt til at give en chance! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie01. 102 Skrevet 13. April arnen skrev, den 9.4.2025 at 18:07: De skriver, at man lærer at få orgasme uden udløsning, så man kan få mange orgasmer (uden at tabe erektionen) før man kan vælge at få en endelig udløsning. Er der nogen, som er kommet til det punkt at de oplever orgasmer uden udløsning? Jeg har lidt svært ved at forestille mig det. Ja både ved episk og med en veninde. Største problem ved det er at almindelige sex simpelthen ikke siger mig ret meget mere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg