Hop til indhold

En tur på Kochgade

Featured Replies

Skrevet

Føler næsten, jeg tod en for holdet her... 

Fik lyst og mega træt, dårlig kombo... Så håbede at kunne finde, god massage med pik nuller. Det kunne jeg så ikke.! 

Ringede og bestilte tid, det gik nu fint nok. Havde læst nogle, markente anmeldelser og de holder stik. Meget kontant dame i tlf. Nå, møder op og kommer ind. Det er hende på billedet, dog er billedet væsentlig pænere, yngre og nogle kilo mindre. Har bestilt 40min body to body, med en håndtroll. Gik faktisk efter, lidt massage og leg med min pik, så meget du kan. Og kan roligt sige, jeg fik det modsatte... Prøvede at fortælle hende hvad jeg ville, uden held. De kunne tage tid af, No Problem, bare leg med min pik og gør mig glad. Hendes engelsk var på et, meget minimum og Mutter, der havde taget tlf. var ikke at snakke med.. Kort historie endnu kortere. Jeg fik massage, skulle give ekstre for at røre hende og fik måske 2 min hånd, hvor jeg måtte gøre det meste selv. Massagen var ganske udmærket og lige hvad min krop trængte til. 

Nægtede at betale ekstre, 800kr for 40min massage og en håndtroll. Hun gav sig lidt og jeg kunne røre hendes røv, men det var nu ligegyldigt. Body to body, også en joke med mave mod mave og måske lidt af hendes bryster. 

Da jeg endelig kom væk der fra. Min krop var smør og min  pik, var pænt skuffet. 

Kunne godt komme igen for massage, men intet andet. 

https://annoncelight.dk/showad/409126

Skrevet

Det sted er en skændsel. Reklamere for at de kunne give massage i diverse fb grupper, men bag gardinerne kan man både det ene og andet 

En hån mod thaimassage 

Skrevet
  • Author
oldmanhavingfun skrev, for 10 timer siden:

Det sted er en skændsel. Reklamere for at de kunne give massage i diverse fb grupper, men bag gardinerne kan man både det ene og andet 

En hån mod thaimassage 

Desværre virker det som om, det med ekstre service ikke var en del af den originale aftale. Eller er en must do ting. Det er i hvertfald ikke det, de skal sælge sig selv på. Som de så heller ikke gør, tænker de fleste godt ved hvad der sker. Massagen var faktisk, ganske udmærket. 

Skrevet
oldmanhavingfun skrev, den 28.11.2024 at 08:48:

En hån mod thaimassage 

Jamen sådan er det jo så mange steder....

Skrevet

Det sted er ikke værd at besøge med den mutter. En ældre sur kvinde, der ikke magter at svare på kvalificerede spørgsmål. Her vender man om og går allerede før man kommer afsted. Åbenbart godt det samme. Tak for advarslen om det faktuelle, og det var som forventet. Selvom udbuddet er smalt i Odense, og har været det længe, så findes der bedre og mere seriøse steder at få stillet sin lyst og sit behov for det ene og det andet.

Skrevet
MrExtra skrev, den 30.11.2024 at 23:39:

Det sted er ikke værd at besøge med den mutter. En ældre sur kvinde, der ikke magter at svare på kvalificerede spørgsmål. Her vender man om og går allerede før man kommer afsted. Åbenbart godt det samme. Tak for advarslen om det faktuelle, og det var som forventet. Selvom udbuddet er smalt i Odense, og har været det længe, så findes der bedre og mere seriøse steder at få stillet sin lyst og sit behov for det ene og det andet.

Synes nu ikke udbuddet er smalt i Odense/på fyn. Tværtimod er der ganske meget at vælge imellem

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, for 12 timer siden:

Synes nu ikke udbuddet er smalt i Odense/på fyn. Tværtimod er der ganske meget at vælge imellem

Ja men kvaliteten er noget svingende må man sige....

Skrevet
Big3lover skrev, for 7 timer siden:

Ja men kvaliteten er noget svingende må man sige....

Jeg synes der er meget fint udbud og jeg har været tilfreds med dem jeg har besøgt 9 ud af 10 gange

• 2 months later...
Skrevet
Nuddel skrev, den 27.11.2024 at 23:31:

Føler næsten, jeg tod en for holdet her... 

Fik lyst og mega træt, dårlig kombo... Så håbede at kunne finde, god massage med pik nuller. Det kunne jeg så ikke.! 

Ringede og bestilte tid, det gik nu fint nok. Havde læst nogle, markente anmeldelser og de holder stik. Meget kontant dame i tlf. Nå, møder op og kommer ind. Det er hende på billedet, dog er billedet væsentlig pænere, yngre og nogle kilo mindre. Har bestilt 40min body to body, med en håndtroll. Gik faktisk efter, lidt massage og leg med min pik, så meget du kan. Og kan roligt sige, jeg fik det modsatte... Prøvede at fortælle hende hvad jeg ville, uden held. De kunne tage tid af, No Problem, bare leg med min pik og gør mig glad. Hendes engelsk var på et, meget minimum og Mutter, der havde taget tlf. var ikke at snakke med.. Kort historie endnu kortere. Jeg fik massage, skulle give ekstre for at røre hende og fik måske 2 min hånd, hvor jeg måtte gøre det meste selv. Massagen var ganske udmærket og lige hvad min krop trængte til. 

Nægtede at betale ekstre, 800kr for 40min massage og en håndtroll. Hun gav sig lidt og jeg kunne røre hendes røv, men det var nu ligegyldigt. Body to body, også en joke med mave mod mave og måske lidt af hendes bryster. 

Da jeg endelig kom væk der fra. Min krop var smør og min  pik, var pænt skuffet. 

Kunne godt komme igen for massage, men intet andet. 

https://annoncelight.dk/showad/409126

Det kan jeg simpelthen ikke forstå....

Der står et stykke nede i denne annonce, at Nicky er smuk og vanedannende og at kunderne kommer igen og igen.

Du må huske forkert Nuddel :-) 

https://annoncelight.dk/showad/422013

Nuvel.....hende annoncen handler om, ser da ellers meget sød ud :)

Skrevet

Billeder er taknemmelige, og de lyver så det basker. Man kan kun blive skuffet dette sted. De magter hverken det ene eller det andet. Og det er ikke fordi jeg er negativ, men det bliver man af dette sted. Det tangerer til bedrageri… god fornøjelse dem der stadig har modet i behold.

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg har været der et par gange og hun er super dejligt og hun knepper godt og har de dejligste bryster

• 3 weeks later...
Skrevet

Er det Honey som er på profilen nu i har besøgt og som var ringe, eller var det en anden dengang?

Og passer billederne?

Skrevet

Nej det var ikke Honey, men problemet er bare, at man kan ikke stole på at billederne er retvisende på det sted, og det er lidt ærgerligt, at når man kommer ind ad døren møder man en dame, der ser ud til at være 10-20 år ældre og 10-20 kg tungere end på billederne. Det gider jeg ikke, så jeg vender lige indenfor døren, siger det til dem, og går igen, indtil de lærer det.

Redigeret af MrExtra

Skrevet
MrExtra skrev, for 1 time siden:

Nej det var ikke Honey, men problemet er bare, at man kan ikke stole på at billederne er retvisende på det sted, og det er lidt ærgerligt, at når man kommer ind ad døren møder man en dame, der ser ud til at være 10-20 år ældre og 10-20 kg tungere end på billederne. Det gider jeg ikke, så jeg vender lige indenfor døren, siger det til dem, og går igen, indtil de lærer det.

Tak for svar Mrextra.

Hun har lovet mig det er hendes billeder100%. Så tror jeg lige tjekker hende ud i morgen.

Skrevet

Ja gør det, og så skriv lige her hvordan det gik. Se godt efter, for det kan være meget svært at se om en Thai er 27, 37 eller 47.

Skrevet

Jeg kan så bekræfte at det er hende på billedet med ansigt på. De andre er sikkert også.

Hun er blevet lidt ældre, måske 35, men det tror jeg er rigtig godt. En rigtig dejlig pige som gav hvad jeg betalte for. Og så de dejligste bryster.  Hun bliver her længe sagde hun, så jeg skal besøge hende igen.

Skrevet

Ja men så kunne de jo lige så godt skrive pigens rigtige alder. Spurgte du dem hvorfor de lyver ?

Skrevet

Nu kender jeg jo ikke hendes alder, så kan jo ikke sige hun lyver, men det billede hun har sat på nu, ligner hende rigtig godt. Jeg spørger næste gang. 

Og jeg fik undersøgt hendes bryster rigtig længe og rigtig grundigt, og de er helt naturlige og lige nøjagtigt sådan som jeg kan li dem.

• 3 weeks later...
Skrevet

Tak for tip, @messi61, for nu har jeg også været forbi og undersøge de bryster: Fantastisk dejlige, og så store og faste at jeg virkelig tvivlede på, at de kunne være ægte. Men det tror jeg bestemt også de er, og hun har i så fald bare fået en fantastisk gave (to...) fra naturens hånd.  Jeg fik en halv time med HJ og massagen var overraskende god. Noget bedre end håndjobbet, faktisk. Måske skulle jeg prøve rigtig sex næste gang: Hun er en virkelig lille dame (cirka 150 cm vil jeg tro) og dem kan jeg godt lide - alderen kunne godt være 35, men den trykker hende ikke. 

Om det lige er hende på billederne er jeg derimod ikke helt sikker på: Det hvor hun står i en gennemsnigtig bodysuit med smileys over brystvorterne ligner mest, men jeg synes ikke hendes ansigt var så aflangt og kroppen heller ikke helt så slank. 

Og ganske vigtigt: Det var på Kochsgade, men der er vist flere der, og hende jeg mener er Honey på p.t. denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/425656

Hun bliver nogle dage mere, sagde hun. Anbefales hvis man kan lide store naturlige bryster. 

• 2 weeks later...
Skrevet
MrExtra skrev, den 30.11.2024 at 23:39:

Jeg er helt enig. 
Sådan en  sur grisk dame. 
Hold jeg væk. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.