Hop til indhold

Mali - Vejle

Featured Replies

Skrevet

Hey folkens - længe siden

Har været på udkig efter noget nyt og faldt over denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/416178

hvor mali tiltaler mig helt vildt på hendes billeder.

er der nogen der ved mere? Holder billederne og er der nogen der har været der?

Skrevet

Hende Mali minder mig lidt om hende der kaldte sig Jeje som rejste hjem. Det er naturligvis kun en vurdering ud fra billeder, men hvis det er hende, er det virkelig et besøg værd, har været en del hos JeJe og fået valuta for pengene

Skrevet
  • Author
exostar skrev, den 28.11.2024 at 09:08:

Hende Mali minder mig lidt om hende der kaldte sig Jeje som rejste hjem. Det er naturligvis kun en vurdering ud fra billeder, men hvis det er hende, er det virkelig et besøg værd, har været en del hos JeJe og fået valuta for pengene

Jeje kan jeg godt huske at have set på billeder og enig! Hun så også godt ud, fik dog aldrig prøvet.

ang. Mali så er hun først tilbage mandag -.-

Skrevet

Kom du (eller andre) forbi hende og kan fortælle mere? F.eks. Hvordan er hendes BJ og giver hun megafransk?

Tak

Donduk

Skrevet
  • Author
DonDuk skrev, den 5.12.2024 at 07:48:

Kom du (eller andre) forbi hende og kan fortælle mere? F.eks. Hvordan er hendes BJ og giver hun megafransk?

Tak

Donduk

Ikke endnu. Hun arbejder ikke fredag og weekender så jeg har ikke kunne få det til at passe ind med hverdagen.

Desværre.

Vil utrolig gerne!

overvejer coco i aften i stedet for

• 4 weeks later...
Skrevet

Hej 

det er ikke Jeje.

hun er meget flot, god til engelske. 
gir fantastisk blow og knalder godt. 
meget flot krop dog med et stort ar over maven. Hjerte formet krop…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.