Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg ser bare ikke deres annonce nogen steder, så er vel lidt en “lottokupon” om hvilke kvinder som er der;)

Skrevet
Nightwish skrev, for 7 minutter siden:

Du tager fejl, jeg var der i sidste uge

Hvem mødte du derude ? 

Skrevet
High Tower skrev, for 1 time siden:

Jeg ser bare ikke deres annonce nogen steder, så er vel lidt en “lottokupon” om hvilke kvinder som er der;)

Tjah, men sådan er det vel de fleste steder hvor man ikke har tæt kendskab til hvad der foregår.

Skrevet
F-jernet skrev, for 1 time siden:

Hvem mødte du derude ? 

En sød lille svensk trunte, der kaldte sig Suki.

Skal siges at det er vel 1-1½ år siden jeg var forbi sidst så jeg har ikke tæt kendskab til den daglige besætning.

• 1 month later...
Skrevet
Nightwish skrev, den 27.11.2024 at 10:27:

En sød lille svensk kvinde

Var der for nogle dage siden. Det kan have været den samme søde kvinde der gav mig massage.

Jeg tror der er 2 kvinder der, hende jeg bookede tid hos snakkede godt dansk, måske indehaveren?

Min massage var god og relativ fast og hård som jeg kan lide det, jeg kunne godt besøge igen for massagens skyld. Også tiden blev overholdt.

Havde bestilt 1 times olie massage til 500,- og blev spurgt om jeg ønskede noget ekstra, så sagde ja tak til HJ til 300,-

Ialt 800,- hvilket vel er en almindelig gennemsnitlig pris.

Redigeret af migigen

Skrevet
High Tower skrev, den 27.11.2024 at 08:25:

Det er vel ikke mere "usikkert" at vide hvem man møder her, end andre steder,............ bare fordi at stedet ikke har annoncer nogen steder

Skrevet
migigen skrev, for 47 minutter siden:

Var der for nogle dage siden. Det kan have været den samme søde kvinde der gav mig massage.

Jeg tror der er 2 kvinder der, hende jeg bookede tid hos snakkede godt dansk, måske indehaveren?

Min massage var god og relativ fast og hård som jeg kan lide det, jeg kunne godt besøge igen for massagens skyld. Også tiden blev overholdt.

Havde bestilt 1 times olie massage til 500,- og blev spurgt om jeg ønskede noget ekstra, så sagde ja tak til HJ til 300,-

Kom du bare forbi eller er der et sted man kan bestille tid jeg bare ikke har luret endnu ???

Skrevet
High Tower skrev, for 4 timer siden:

Kom du bare forbi eller er der et sted man kan bestille tid jeg bare ikke har luret endnu ???

Jeg googlede bare "Thai massage Køge", så kommer de frem med telefonnummer

Skrevet
migigen skrev, for 8 timer siden:

Har du et bud på alder og var hun nøgen under massagen ??? 

Skrevet
High Tower skrev, for 17 timer siden:

Har du et bud på alder og var hun nøgen under massagen ??? 

Jeg vil sige ml 45-50, og hun var ikke nøgen.

Hun havde skiftede til noget mere komfortabelt tøj da hun kom ind igen, efter at have været ude med penge.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.