Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte for noget tid siden Sweet Cecilia, da hun tilbød 1 time med blowjob som kunne filmes. 

Efter lidt besvær hvor jeg faktisk blev brændt af første gang vi havde aftalt at mødes, lykkedes det at mødes med hende. Det fortrød jeg absolut ikke, selvom det krævede 2 ture. 

Efter lidt ventetid blev jeg guidet til hendes sted og blev lukket hurtigt ind. Et hurtig velkommen, afregning og aftale om hvad der skulle ske og så ellers i gang. 

Første omgang holdte jeg ikke længe, men blev pirret med masser af slik på bollerne, god øjenkontakt og dejligt blow. Afsluttende i munden, hvor hun suttede længe, i fint tempo og dybt indtil jeg sagde jeg var færdig. 

Derefter lidt hyggesnak inden jeg var klar til anden runde. Der blev der suttet til den store guldmedalje og det var lige før jeg troede jeg ikke ville kunne nå klimaks. Ikke fordi det ikke var dejligt, for jeg var på grænsen mange gange, men kunne ikke lige nå det sidste stykke. Men Cecilia ved hvad hun laver og sutter virkelig godt som mange andre allerede har beretter om. Hun pleaser en til ug. 

Men det lykkedes at få anden orgasme stående med dejligt udsyn til hende på knæ, der sugede alt ud af lillemanden. Super oplevelse som gav gode minder der er blevet genset mange gange side.

https://nympho.dk/n2751/1422/sweet-cecilia-back-in-copenhagen

Skrevet
KarstenJ skrev, 1 time siden:

Super oplevelse som gav gode minder der er blevet genset mange gange side.

Jeg har også gode minder med Cecilia på film :) 

Jeg var lige inde og kigge nu jeg læste din anmeldelse og blev mindet om mine egne film med Cecilia… De er skudt den 15/11-2020, så de er med en helt naturlig Cecilia uden tattoos, silikone og plastik look :) 

Minderne har man da lov at ha’….på film

Skrevet

Tak for anmeldelsen! Jeps hendes blow er eminent, byens bedste imo haha.:rolleyes:

• 2 weeks later...
Skrevet
dhnmdst skrev, den 27.11.2024 at 01:52:

… De er skudt den 15/11-2020, så de er med en helt naturlig Cecilia uden tattoos, silikone og plastik look

Damn jeg ville ønske jeg havde spottet hende dengang :wub:

/B

• 1 month later...
Skrevet
KarstenJ skrev, den 27.11.2024 at 00:20:

Jeg besøgte for noget tid siden Sweet Cecilia, da hun tilbød 1 time med blowjob som kunne filmes. 

Hvad tager hun for den service?

Skrevet
Mrxxxscor skrev, for 32 minutter siden:

Hvad tager hun for den service?

Der står at det koster 1000,- ekstra for film med ansigt i beskrivelsen på nympho. 

Redigeret af Hingsten76

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.