Hop til indhold

Pegging i Nordjylland

Featured Replies

Skrevet

Da jeg længe har gået med fantasien om at prøve pegging, har jeg besluttet mig for at prøve det nu :D

Men er der nogle af jer herinde, der kan anbefale en, der evt er god til nybegyndere? 

På forhånd tak :D

Skrevet

Det er måske lidt meget for en nybegynder, men jeg tror nu @Lust4life nok skal sørge for at det kan blive en god oplevelse

https://annoncelight.dk/showad/416233

Skrevet
Elskermælk78 skrev, den 26.11.2024 at 21:23:

Det er måske lidt meget for en nybegynder, men jeg tror nu @Lust4life nok skal sørge for at det kan blive en god oplevelse

https://annoncelight.dk/showad/416233

Ja, Jeg kan være nasty og vulgær:twisted: ;)  men jeg kan også være kærlig og Blid som et lam :wub::D:P

Skrevet
Lust4life skrev, for 36 minutter siden:

Ja, Jeg kan være nasty og vulgær:twisted: ;)  men jeg kan også være kærlig og Blid som et lam :wub::D:P

Det var nu det at prøve peggin første gang foran en flok andre mænd, som jeg tænke på kunne være meget ;-)

Jeg ved at du ikke vil blive for meget,  netop fordi at du er god til at føle dig frem og læse situationen :) 

Redigeret af Elskermælk78

Skrevet
Elskermælk78 skrev, for 54 minutter siden:

Det var nu det at prøve peggin første gang foran en flok andre mænd, som jeg tænke på kunne være meget ;-)

Jeg ved at du ikke vil blive for meget,  netop fordi at du er god til at føle dig frem og læse situationen :) 

Ahh, på dén måde :D mhhh:P og tusind tak for de rosende ord :wub:

Skrevet
Lust4life skrev, for 28 minutter siden:

Ahh, på dén måde :D mhhh:P og tusind tak for de rosende ord :wub:

Ja linket var til dit bisex gangbang... :) og tak til dig og din fyr for nogle dejlige frække oplevelser :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.