Hop til indhold

Waste of Time and Money ( Anna 19år)

Featured Replies

Skrevet

I visited Anna 19 år. Let me give  my honest review.

I saw a lot of positive reviews and booked an appointment for the evening. I’m not satisfied with the service. There was no empathy and everything was mechanical. There was no GFE and kissing. There was not even an eye contact. Just wasted my money and left out of the room with disappointment. Maybe I am from a different ethnicity that she might not been comfortable with me, but she could have informed me in the beginning I would have cancelled the appointment. Moreover even before the time, she said the time is up so i have to finish and come out. 
One word review: Disaster 

Thanks 

https://nympho.dk/n18754/6509/young-independent-girl-in-copenhagen

Skrevet

She recently had a guest who seemingly had no idea what visiting a girl is all about, and obviously had been obsessing about her. He wrote bad reviews of her here on the site, complaining that since he had bought her presents he must be special to her, and it seems he really had scared her with his behaviour. As the reviews and the profile got deleted, he just made new ones.

As this happened quite recently, you must understand that a bad review of her from a new user is something I regard with a high level of sceptiscism.

Skrevet

@Nyvik29

Du har skrevet ét tidligere indlæg. Det skrev du på dansk. Nu vælger du så at skrive på engelsk. Hvorfor? Er det fordi du reelt ønsker at skrive direkte til pigen? Sådan virker det lidt. Og det er ikke fair.

NB: Der er sproglig frihed her på sitet, men jeg tillader mig at undres og for mig er din anmeldelse ubrugelig.

Jeg kan i øvrigt se, at hun har rigtigt mange topklasse anmeldelser på Nympho…

Redigeret af TheRealPeter
Tilføjelse

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 45 minutter siden:

På nympho bestemmer pigerne selv hvilke anmeldelser der bliver og hvilke der slettes så lige deres anmeldelses system ville jeg som gæst ikke stole på overhoved.. Herinde få vi ikke slettet en dårlig anmeldelse bare fordi.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 59 minutter siden:

På nympho bestemmer pigerne selv hvilke anmeldelser der bliver og hvilke der slettes så lige deres anmeldelses system ville jeg som gæst ikke stole på overhoved.. Herinde få vi ikke slettet en dårlig anmeldelse bare fordi.. 

Jeg tænker ikke Nymphos anmeldelsessystem er relevant for denne anmeldelse.(hvem der fx eventuelt kan slette). Jeg konstaterer blot at der ligger 9 gode anmeldelser af Anna, hvilket er en del for det site og måske fortæller en lille historie om denne konkrete anmeldelse.

(Selve anmeldelsessystemet hos Nympho kunne måske være genstand for debat under ‘Generel Debat’).

Redigeret af TheRealPeter

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, for 8 timer siden:

May i ask what your ethnicity is?

I am Asian

Skrevet
  • Author
Lauersen skrev, for 2 timer siden:

She recently had a guest who seemingly had no idea what visiting a girl is all about, and obviously had been obsessing about her. He wrote bad reviews of her here on the site, complaining that since he had bought her presents he must be special to her, and it seems he really had scared her with his behaviour. As the reviews and the profile got deleted, he just made new ones.

As this happened quite recently, you must understand that a bad review of her from a new user is something I regard with a high level of sceptiscism.

I do understand, I also translated and read the reviews. I felt the same about him. Same happened with me as well. I gave her some chocolates, she was so much excited and was thanking me and hugging me. She also complimented me “ you know how to impress a girl “. I felt like an unwanted guest who just got a bad experience. Maybe she is okay and happy with the european guests rather than me.

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 26 minutter siden:

Jeg tænker ikke Nymphos anmeldelsessystem er relevant for denne anmeldelse.

Jeg tænker heller ikke hvorvidt du finder hans anmeldelse troværdigt er relevant for tråden.. Muligvis vel ca lige så relevant som at jeg finder nymphos anmeldelsessystem utroværdigt.. 

På samme måde er det vel også rimelig uvæsentligt hvilket sprog ts vælger at skrive på.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 35 minutter siden:

På samme måde er det vel også rimelig uvæsentligt hvilket sprog ts vælger at skrive på.. 

Præcis.

Det er også derfor jeg knytter det til den konkrete anmeldelse og min konkrete undren, som du kan læse.

Du kan i øvrigt også læse at @Lauersen er skeptisk overfor anmeldelsen.

Det hele bunder i det din kollega Anna har været udsat for på nu snart daglig basis herinde :(

Slut herfra.

Skrevet
  • Author
TheRealPeter skrev, for 2 timer siden:

@Nyvik29

Du har skrevet ét tidligere indlæg. Det skrev du på dansk. Nu vælger du så at skrive på engelsk. Hvorfor? Er det fordi du reelt ønsker at skrive direkte til pigen? Sådan virker det lidt. Og det er ikke fair.

NB: Der er sproglig frihed her på sitet, men jeg tillader mig at undres og for mig er din anmeldelse ubrugelig.

@TheRealPeter

Hej Så,

på min tidligere anmeldelse var jeg ved at lære dansk, så jeg skrev den på dansk. Desuden Da jeg skrev anmeldelsen, jeg startede som ny bruger, kan du se mit niveau i dansk. Men i går, så snart jeg kom ned, ville jeg bare dele min dårlige oplevelse med den pige. Jeg forhindrer ikke nogen i at gå til hende. Hvis jeg vil have pigen til at vide om det, ville jeg have skrevet på nymphos hjemmeside. Det eneste, jeg kan forvente af jer, er at respektere min anmeldelse. Jeg havde bestilt maden og betalt for den, med al respekt, hvis jeg ikke kan lide den, håber jeg, at jeg har ret til at dele min mening.

Tak.

Skrevet

Hele ideen med dette site er at få nuancerede anmeldelser. De vil være naturligvis være forskellige. Der er ingen grund til at være efter @nyvik

Nyvik29 skrev, for 20 minutter siden:

Anna har fået blandede anmeldelser herinde på Eroguide og det er en af grundene til at jeg ikke har besøgt hende endnu.

I øvrigt mener jeg det er god stil at skrive det i annoncen, hvis en GP kun ønsker besøg af bestemte etniske grupper. Der er masser af eksempler på dette f.eks. Nataly, Amazing Kimberly og mange flere. 

/B

Redigeret af ButterflyMan
mere

Skrevet
  • Author
ButterflyMan skrev, for 35 minutter siden:

Hele ideen med dette site er at få nuancerede anmeldelser. De vil være naturligvis være forskellige. Der er ingen grund til at være efter @nyvik

Anna har fået blandede anmeldelser herinde på Eroguide og det er en af grundene til at jeg ikke har besøgt hende endnu.

I øvrigt mener jeg det er god stil at skrive det i annoncen, hvis en GP kun ønsker besøg af bestemte etniske grupper. Der er masser af eksempler på dette f.eks. Nataly, Amazing Kimberly og mange flere. 

/B

@ButterflyMan

Hej,

Tak for anmeldelsen. det du sagde er 100 procent sandt. Hvis de har nævnt i deres annonce, vil jeg ikke engang prøve at kontakte dem. hun havde nævnt i annoncen, der er GFE, Kysser, men fik dem aldrig. Desuden betalte jeg de samme penge som de fyre, der besøgte hende. Jeg ville elske at skrive en god anmeldelse om, hvis oplevelsen var god. De fleste af de læger, jeg besøgte, havde allerede fået en masse gode anmeldelser, så jeg skrev ikke om dem. Jeg vil gerne informere dette forum om, at der ikke er nogen skjult dagsorden for at skade Annas image. Det er kun min oplevelse af at besøge hende.

Skrevet
Nyvik29 skrev, for 3 timer siden:

De fleste af de læger, jeg besøgte, havde allerede fået en masse gode anmeldelser,

...læger?

GP's ?

Skrevet
Nyvik29 skrev, for 19 timer siden:

saw a lot of positive reviews

Then how did you miss the negatives? Tip: Search on Eroguide for the unique identifier of the ad in the URL. For Nympho ads, it's the nXXXXXX where the x'es are numbers, i.e. in this case it's "n18754"

Nyvik29 skrev, for 19 timer siden:

Maybe I am from a different ethnicity that she might not been comfortable with me,

Did you explain during the booking?

Personally I always describe myself when I try to book, I hope I get fewer disappointments that way.

TheRealPeter skrev, for 12 timer siden:

Det skrev du på dansk.

Dog meget gebrokkent dansk, to be fair.

Probator skrev, for 4 timer siden:

.læger?

Han prøver at skrive "piger" men rammer et bogstav forkert og autocorrect gætter på han mente "læger".

Skrevet
Bebop skrev, for 8 minutter siden:

Han prøver at skrive "piger" men rammer et bogstav forkert og autocorrect gætter på han mente "læger".

Nej - den er god nok - GP på engelsk er det samme som en "general practitioner" som på dansk betyder Praktiserende Læge.

Blot til info :)

Skrevet
Needy skrev, for 15 minutter siden:

Blot til info :)

Ah! Ja, der var selvfølgelig det, Probator også mente. Så måske skrevet på engelsk og maskinoversat? Bedre forklaring!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.