Hop til indhold

Svindel - Randers - pas på

Featured Replies

Skrevet

Halløjsa broder…

(i hvilken Forum jeg skal skrive - ved jeg ikke - men nu bliver det her - ellers må det flyttes)

Jeg er målløs… to gange, her til aften, blev jeg udsat for svindel..!

Den 1. Gang skulle jeg køre til Circle-K og købe en eller anden værdi-kupon 

Og 2. Gang skulle der overføres på en konto, fordi vedkommende opholdt sig på “Hotel scanic raddison blue” og hun skulle være sikker på at jeg var den rette vedkommende inden hun kunne udlevere værelset nr…!!!! 

Begge udenlandske piger - jeg skrev selfølgelig, at den hoppede jeg ikke på… og det var svindel. Så blev der stille på tråden efterfølgende 

Pas på jer selv derude

Frøns1 

Redigeret af Frøns1
Bedre formulering

Skrevet

Lidt svært at vide hvad man skal passe på, når der ikke er nogen links eller navne...

Skrevet
Refresh skrev, 1 time siden:

Lidt svært at vide hvad man skal passe på, når der ikke er nogen links eller navne...

Du skal bare passe på med at forudbetale til personer du ikke kender.

Skrevet

TS gjort det helt rigtige. 

Forudbetaling = NEJ TAK!

En opdatering med links til de to annoncer vil gøre advarslen mere relevant for andre.

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Du skal bare passe på med at forudbetale til personer du ikke kender.

Lige præcis - jeg garantere for der er mega mange svindlere derude i øjeblikket…

Link eller ej… jeg kan ikke få linket til at fungere med at “sæt ind”

Men Jernsvinet siger..! Pas på med at forudbetale - jeg vil sige

“BETALT ALDRIG FORUD”

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, 1 time siden:

Yes lige præcis (tak for hjælpen) Med stor hjælp og indsats fra @lille_peter er begge piger nu identificeret… indtil de laver nye profiler - og det værste er nok..! At der bare sidder en stoder eller en anden bums og er bagmand.

Skrevet

Det er mig der takker, det er din advarsel der har dannet grundlag for det hele.

Det viser at når vi står sammen på EG kan vi gøre det sværere for svindeler at snyde os.

Keep on the good work @Frøns1

Skrevet

“BETALT ALDRIG FORUD” ..... Alle i mænd her på siden må da snart lære det , hvis man vil blive snydt så betal forud !!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet
  • Author
Stenbukken4700 skrev, for 4 timer siden:

“BETALT ALDRIG FORUD” ..... Alle i mænd her på siden må da snart lære det , hvis man vil blive snydt så betal forud !!!!!!!!!!!!!!!!!

Det kan du jo godt mene..! Men der må jo være penge i det for svindlerne - for ellers gjorde de det vel ikke…?

Altså er der stadig god grund til at hjælpe hinanden, og derfor denne advarsel -

Der kommer også nye til, som endnu ikke har denne erfaring - og kan jeg bare forhindre én eller flere i, ikke at miste nogle af deres lommepenge - er jeg glad…:biggrin:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.