Hop til indhold

Ny rekord

Featured Replies

Skrevet

Hej drenge og brødre.

Jeg har slået en rekord, som I aldrig kan slå. I vil ikke engeng prøve :). I ved alle sammen, hvor svært det er, at stå i døren og så vende om fordi pigen ikke lever op til forventningerne. Det er rent barnemad i sammenligning med min rekord.

Rekord: jeg har stået nøgen foran en nøgen pige. Mig med stiv .... og påmonteret hætte. Pigen var interesseret og ligger med sprete ben og så pakkede jeg udstyret sammen og tog hjem... Slå den !!

Forklaring: Jeg kørte en ven til københavn til hovedbanegården. Af med vennen og så hjemover. I det samme får jeg en sms og da man ikke må køre og sms samtidig, så holder jeg ind til siden og svarer på beskeden. Mens jeg sidder og venter på svar, så bliver der diskret banket på min rude. udenfor står der en relativt ok dame, som spørger om jeg er interesseret i en aftale. Det var ca på det tidspunkt, jeg opdagede, at jeg holdt i Istedgade. 

pigen var ok og prisen særdeles overkommelig, så jeg slog til. Pigen ind i bilen og så afsted mod et ugeneret sted. Pigen fik pengene og spurgte om jeg ikke gav 100 kr i drikkepenge, hvis jeg fik øko blow. Det var bare en aftale, men da jeg ikke lige havde en hund, så stak jeg hende 200. Vi landede så på en pris omkring en plovmand. Absolut fair.

ud og smide kludene og så igang. Det var så her, hvor hun fortalte, at jeg nok ikke kunne trænge så langt op i hende, da hun havde en tampon siddende!!! WTF?? Vi blev så enige om, at vi gik udenfor bilen for ikke at få blod på sædet. Pigen lægger sig på bagsædet med røven ud over sædet. Jeg står klar med bar røv og hele udstyret udenfor.

Det var så på det tidspunkt, at hun hev en blodig rotte ud og smed på jorden ved mine fødder. Der kunne jeg mærke min frokost rotere kraftigt i maven. 

Det sidste jeg husker var, da lugten fra underlivet ramte mig. Tåregas er mildt i forhold til den lugt. Det var så der jeg vedtog, at jeg alligevel ikke skulle have fisse den dag og stoppede lillemand ind på plads i bukserne - inden jeg kørte pigen tilbage til byen. 

Skrevet
anmelder skrev, for 43 minutter siden:

Det var så på det tidspunkt, at hun hev en blodig rotte ud og smed på jorden ved mine fødder. Der kunne jeg mærke min frokost rotere kraftigt i maven. 

En Blodig rotte ?? En tampon ?? Har aldrig hørt det udtryk før ??

Skrevet

Er man lidt sart der…

jeg har fandenmer haft mange hyggelige stunder med kvinder midt i deres periode.

jovist duften/lugten er lidt anderledes og smagen da også en smule mere jernholdig..

man altså… 

Skrevet

Omg hvor vildt!

Skrevet

Den rekord beholder du bare :(

Gadepigerne på Istedgade er nogle stakler, ofte med et massivt stofmisbrug. 

De lever et forhutlet og uværdigt liv og deres største udfordring i livet er næppe en tampon :(

Skrevet
  • Author
Liderbassen skrev, for 5 timer siden:

En Blodig rotte ?? En tampon ?? Har aldrig hørt det udtryk før ??

Jeps :) Så fik du også udvidet dit ordforråd i dag :) 

Skrevet

Var ellers af den overbevisning af gadepigerne var jaget væk fra det område for flere år siden- er dog rigtig mange år siden jeg har været forbi gaden efter mørkets frembrud 

// Amar Lover

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.