Hop til indhold

Recommended Posts

Kunne ikke finde nogen anmeldelser, så jeg tog chancen med Nanny - Munkebo

Ankom til stedet og blev lukket ind af Nanny. Hun er forholdsvis lav, måske under 1,60 vil jeg mene, lidt tæt bygget men ikke kraftig. Synes hun har et sødt ansigt og hun var meget smilende. 

Valgte en time med anal (Priser i annoncen) og startede med et bad. 

Kom ind i rummet, som er et lille bollerum og startede med at kysse, derefter øko bj samt 69 som hun gjorde rimelig godt og dybt. På med et rødt kondom som lugtede lidt af jordbær :D Hun gled ned og vi kom igennem et par enkelte stillinger, inden hun kom om på ryggen. Efter kort tid, tog hun glidecreme på og så ind i 2’eren. Der var søde lyde gennem hele forløbet. Desværre havde jeg overvurderet mine egne evner, så jeg kunne meget kort tid efter mærke, at det var tæt på. Spurgte om cim, men så ville hun have 500 mere, og det havde jeg ikke lyst til at betale, så det blev til en spiller, mens jeg havde fingrene inde i hende. Lidt sjovt med de ekstra 500kr for hun virkede spermforskrækket, for da jeg spillede den af over hendes mave, tog hun en masse papir og lagde over hovedet :o 

Kom udover maven, derefter aftørring og bad. Var ude af døren efter 40min, inkl 2 x bad. 

Pigen var sød nok, men det bliver ikke en gentagelse for mit vedkommende.

PS. Hun bruger parfume, som kunne lugtes bagefter, fordi jeg ikke vaskede håret. Bare en lille advarsel ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
spanishguy skrev, for 10 timer siden:

Holder hun til ved torvet? Eller hvilket område i Munkebo er der tale om?

Det er et beboelsesområde med en masse små rækkehus

Del dette indlæg

Link til indlæg
oldmanhavingfun skrev, den 25.11.2024 at 08:19:

Tak for en fin og oplyst anmeldelse. Jeg valgte hendes veninde Rose og det fortryder jeg ikke 

Har du et link til Rose

Del dette indlæg

Link til indlæg

Natty er super lækker, nåede heldigvis en svedig omgang med hende inden hun rejste videre. 
Seancen startede med masser af tungekys, derefter opmærksomhed på lillemanden. Efter lidt tilløb tog hun mig næsten helt til roden, indtil hun havde tårer i øjnene. Masser af olie på brysterne og så begyndte en hed B2B, med intens pussy slide. Det endte med han gled lidt indenfor i den snævre grotte, for til sidst at blive trykket helt i bund. Dejlig ridetur hvor jeg til sidst bare måtte give efter, og lade safterne sprøjte op i hende. 

9/10 for den samlede oplevelse. 

Hun bruger desværre parfume, der tog lidt tid at slippe af med igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MotionMan skrev, den 15.12.2024 at 20:51:

Det endte med han gled lidt indenfor i den snævre grotte, for til sidst at blive trykket helt i bund. Dejlig ridetur hvor jeg til sidst bare måtte give efter, og lade safterne sprøjte op i hende. 

uden gummi, I presume ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...