Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde kigget på Paulina (https://nympho.dk/n21133/7256/beautiful-like-a-rose) og været begejstret, men forbeholden, overfor de flotte billeder.

Efter at have læst nedenstående "Anmeldelse" var jeg blevet mere end almindeligt nysgerrig, eftersom tråden med 3 siders frem og tilbage, stadig ikke havde formået at fremkomme med en eneste fyldestgørende kommentar om pigen, fra en person der havde mødt hende (den ene kommentar fra en ny bruger, som havde det som første indlæg tæller ikke i min bog).

Jeg skrev derfor til hende og fik aftalt en time sammen, og det var en fabelagtig beslutning.

Billeder, alder, højde/drøjde, bryster og lokation

Paulina er sød og smuk. Hun ligner sine billeder. Nogle af dem er taget i et godt lys, men jeg synes hun er mindst ligeså smuk i virkeligheden. Jeg var faktisk lidt paf da jeg blev lukket ind og så hvor stjernegodt hun ser ud.

På Nympho står hun angivet til 24 år, 169 cm, 56 kg og naturlig C-skål. Det er vist en person der ikke kender til et målebånd eller en badevægt der har skrevet det ind.

Alderen er dog rigtig nok. Hun kunne snildt have bildt mig ind at hun var 22. Mht. højde og vægt så er min vurdering at hun er omkring de 160 cm og ikke et gram over 50 kg. Bryststørrelse er lidt svært, men en stor C eller en D vil være min vurdering. Naturlige bryster er ikke helt korrekt. Jeg er ret sikker på at der er et lille implantat, men det mærkes ikke særlig tydeligt, og der var ikke noget ar som jeg lagde mærke til.

Lokationen er på Østamager er omtrent 10 minuttes gang fra nærmeste metrostation, men der er fine parkeringsmuligheder for os der er i bil. Ved ankomst skulle jeg tage et billede af den opgang jeg havde fået adressen på, og derefter fik jeg instruksen til hvordan jeg kom til hendes lejlighed.

Mødet

Mit møde med Paulina var helt igennem fantastisk. Hun modtog mig iført en kort silkekimono og med en fin mængde make-up der matcher billederne meget godt.

Efter en kort skyller til mig, fik jeg et dejligt blowjob (med kondom - det kan tilkøbes uden). Herefter oralt til hende og så sex, hvor hun hele tiden var indlevende og virkede til at nyde det. Hun var ikke nærig med kropskontakten, hvilket jeg sætter stor pris på. Der var desværre ikke "rigtige" kys med i legen, men det havde jeg allerede forstået ud fra vores indledende snak. Jeg tror heller ikke det kan tilkøbes.

Efter første omgang sex lå vi og snakkede om løst og fast. Hun mestrer engelsk væsentlig over gennemsnittet for udenlandske glædespiger. Da jeg var kommet mig lidt, efterspurgte jeg endnu en omgang og der gik hun velvilligt og energisk igang. Det blev til endnu en udløsning og det er ikke alle GP'er der kan levere det for mig.

TL;DR

Jeg kan kun anbefale Paulina til alle der sætter pris på en ung, smuk og petite kvinde med store bryster.

Skrevet

Har også besøg hende og kan nikke genkendende til at hvad MrNormal skriver. Hun er helt absurd smuk og ikke en dag over 24 ligner det. Hun er også sød og venlig. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.