Søren - Aalborg 242 Skrevet 24. August (edited) salla123 skrev, for 22 minutter siden: Piger der skriver de kun er til gummi dem spørger man jo ikke hvis man søger ude.Enten tager man den der skriver de til uden eller dem der ikke skriver noget her får man ofte et ja. Lad mig lige starte med at slå fast, at jeg aldrig dyrker sex uden gummi, men vi læser og hører desværre tit om, at piger, som skriver at de ikke gør den uden gummi alligevel gør det uden gummi når beløbet er højt nok. Og det er for mig totalt disrespektfuld for alle parter. Og derfor giver det desværre mening, at nogle stadigvæk spørger, selvom det står i annoncen, at sex uden gummi ikke er muligt. Skriver en GP i annoncen, at sex uden gummi er muligt, så vælger hun automatisk en masse kunder fra - mig f.eks. - og derfor er GP’erne varsomme med at skrive det. OG, jeg ved godt, at mange af de piger, som skriver i annoncen, at sex uden gummi ikke er muligt, de mener det 100 procent og tak for det. For et stykke tid siden slikkede jeg fisse på en GP, som reklamerede med, at sex er med gummi, og så læste jeg gud hjælpe mig herinde, at hun knepper uden gummi og endda tager hele ladningen også. Det er fandme ikke i orden og totalt disrespekt. Og sådan en GP er blacklistet hos mig for evig tid. Redigeret 24. August af Søren - Aalborg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 242 Skrevet 24. August cowgirl.90 skrev, den 20.1.2025 at 21:51: Og lige ud hvis da kommer spørgsmålet om sex uden Kondom er jeg for den kunde ikke mere tilgængelig som GP overhovedet, Det glæder mig oprigtig at læse dette. Gå aldrig på kompromis med det og stå ved din holdning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 117 Skrevet 24. August Søren - Aalborg skrev, for 48 minutter siden: Lad mig lige starte med at slå fast, at jeg aldrig dyrker sex uden gummi, men vi læser og hører desværre tit om, at piger, som skriver at de ikke gør den uden gummi alligevel gør det uden gummi når beløbet er højt nok. Og det er for mig totalt disrespektfuld for alle parter. Og derfor giver det desværre mening, at nogle stadigvæk spørger, selvom det står i annoncen, at sex uden gummi ikke er muligt. Skriver en GP i annoncen, at sex uden gummi er muligt, så vælger hun automatisk en masse kunder fra - mig f.eks. - og derfor er GP’erne varsomme med at skrive det. OG, jeg ved godt, at mange af de piger, som skriver i annoncen, at sex uden gummi ikke er muligt, de mener det 100 procent og tak for det. For et stykke tid siden slikkede jeg fisse på en GP, som reklamerede med, at sex er med gummi, og så læste jeg gud hjælpe mig herinde, at hun knepper uden gummi og endda tager hele ladningen også. Det er fandme ikke i orden og totalt disrespekt. Og sådan en GP er blacklistet hos mig for evig tid. Ja som jeg siger skriver piget tit med store bogstaver KUN GUMMI så burde gummi brugende mænd forvente dette. Og skriver de intet så kan de muligt smage af andre mænd. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 242 Skrevet 24. August salla123 skrev, for 1 minut siden: Ja som jeg siger skriver piget tit med store bogstaver KUN GUMMI så burde gummi brugende mænd forvente dette. Ja, det håber jeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 361 Skrevet 25. August (edited) Hvis man nu er i forhold, så bør man holde sig til gummisex med gpere. Selvom chancen er bittelille ved fransk og lille ved dansk. Det er simpelthen utilgiveligt, hvis man smitter en samlever. Men nu er jeg langtidssingle. Det er lidt ligesom hvis man har noget farligt frit fremme i hjemmet, og det skader andre, der ikke har bedt om at du har det. Det er for dumt. I de senere mange år, så har blowjob kun været uden gummi, og det synes også at være standarden i dag, måske bortset fra hos de gamle danske bordeller jeg ikke har besøgt i mange år. Omvendt har jeg den måske lidt hykleriske holdning, at jeg går uden om dem, der annoncerer med dansk / samleje uden. Men til gengæld har jeg jævnligt benyttet mig af, at thaipiger har lagt op til det. Redigeret 25. August af Jonze 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg