Probator 451 Skrevet 25. November, 2024 TheLegend skrev, for 1 time siden: Du kan ikke finde et svar herinde, alle har forskellige holdninger. ...men synes du ikke der tegner sig en tendens alligevel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheLegend Skrevet 25. November, 2024 Det kan jeg ikke svare på. Empirisk har jeg ikke nok til at kunne konkludere ende gyldigt. Mange skriver de kun gør med gummi, bare man spørger, så må man uden og ofte uden ekstra. Så... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3494 Skrevet 25. November, 2024 Probator skrev, 1 time siden: ...men synes du ikke der tegner sig en tendens alligevel? Ikke en tendens der kan bruges til noget i den her tråd er der et ekkokammer af fordømmelse, og forargelse i en af de tidligere tråde med samme emne er svarene mere spredt og flere vender det uden de meget negative kommentarer og debatten er mere nuanceret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fullerman 65 Skrevet 25. November, 2024 (edited) TheLegend skrev, for 5 timer siden: Hej du Jeg er stoppet med SD, men har bollet mange piger uden gummi. Jeg har ALDRIG fået en sygdom og jeg tjekkede mig 3-4 uger efter hver gang. Jeg siger ikke du skal, og smitte risikoen er højere for dig end for en mand iht. Sundhedsmyndighederne i usa. (DK er crap). Man kan faktisk se test live anonymt på sundhed.dk app. Jeg har vist disse til pigerne inden jeg stoppede og jeg ser altid om pigerne ser anstændigt ud dernede og om de virker "ved deres fulde fem". Min erfaring er, ud over de professionelle, at mange piger faktisk kan lide sex og vil tjene hurtige penge for at leve livet som de vil, uden begrænsning og uden unødig ventetid (opsparing). De fleste har været en dejlig oplevelse. Jeg ved det mine 50-100 besøg ikke står på mål med de besøg du kan nå at lave. Så statistisk har du større risiko. Men man tager jo en risiko og kan man ikke leve med konsekvenserne, så bør man ikke gøre det! Hvis man gerne vil tjene mere uden gummi. Så vil jeg tro at mænd i alderen 35-50 nok er sikret særlig hvis de er i forhold også hvis du har den fast. Det er ren statistik. Du kan ikke finde et svar herinde, alle har forskellige holdninger. Personlig ville jeg have værdsat en god stabil pige, som man kan stole på og så bare bolle. Held og lykke Redigeret 25. November, 2024 af Fullerman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebboy10 14 Skrevet 26. November, 2024 Kondomet sprang ved en thai, hvor jeg så fik mycoplasma, det er åbenbart udbred i Asien. Min læge havde kun haft en enkelt før som havde haft det. Det har jeg bøvlet noget med at få bekæmpet. Bruger altid gummi, men uheldet var ude... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Robinhood00708 9 Skrevet 19. Januar Kunne aldrig finde på at vælge uden kondom 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1337 Skrevet 20. Januar migselvXXX skrev, den 25.11.2024 at 09:29: Hvis en GP tilbyder ubeskyttet sex vælger jeg dem fra, så simpelt er det. Hvilket måske er grunden til at, man godt kan tænke sig at det kan tilkøbes hvis man er venlig, ren og spørger pænt 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1685 Skrevet 20. Januar Hvis en GP skriver i annoncen at hun tilbyder ubeskyttet sex, eller det nævnes i en anmeldelse at hun var til at overtale til at gøre det uden, så er hun fjernet fra min liste. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cowboytoasten 176 Skrevet 20. Januar Kunne aldrig drømme om at spørge eller besøge en der tilbyder det i annoncen. Jeg finder tanken frastødende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1337 Skrevet 20. Januar Jeg tænker at når GP’er ved at en den sexkunder vælger piger fra der tilbyder sex uden kondom fra, vil det betyde at færre skriver de tilbyder det og at flere skriver at sex er med kondom. Også selvom de rent faktisk tilbyder det i ny og næ. Så med mindre man kender pigen godt eller efterspørger sex uden og får et nej, kan man nok ikke være ret sikker på at det faktisk ikke tilbydes 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 506 Skrevet 20. Januar Slowman skrev, for 3 timer siden: Jeg tænker at når GP’er ved at en den sexkunder vælger piger fra der tilbyder sex uden kondom fra, vil det betyde at færre skriver de tilbyder det og at flere skriver at sex er med kondom. Der er helt sikkert også nogle, som vælger sex uden kondom til, så man kunne også argumentere lige modsat - hvorfor dog ikke respektere, hvad pigerrne skriver, og lade være med at spørge om andet? Om pigerne kan finde på at give lidt mere ved "god kemi", og måske gå længere end husreglerne tillader, synes jeg, man skal lade være op til dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1337 Skrevet 20. Januar køb dansk skrev, for 13 minutter siden: Der er helt sikkert også nogle, som vælger sex uden kondom til, så man kunne også argumentere lige modsat - hvorfor dog ikke respektere, hvad pigerrne skriver, og lade være med at spørge om andet? Om pigerne kan finde på at give lidt mere ved "god kemi", og måske gå længere end husreglerne tillader, synes jeg, man skal lade være op til dem Jeg argumenterer ikke for eller imod. Jeg konkluderer bare at det kan være svært at være sikker på noget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fullerman 65 Skrevet 20. Januar Probator skrev, den 25.11.2024 at 11:27: Klogt nok. Jeg havde engang en sprængt kondom oplevelse. Uha for os begge. Men hvis pigen så altid bruger gummi, er risikoen heldigvis ikke stor, medmindre du smittede hende .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fullerman 65 Skrevet 20. Januar TheLegend skrev, den 25.11.2024 at 15:24: Hej du Jeg er stoppet med SD, men har bollet mange piger uden gummi. Jeg har ALDRIG fået en sygdom og jeg tjekkede mig 3-4 uger efter hver gang. Jeg siger ikke du skal, og smitte risikoen er højere for dig end for en mand iht. Sundhedsmyndighederne i usa. (DK er crap). Man kan faktisk se test live anonymt på sundhed.dk app. Jeg har vist disse til pigerne inden jeg stoppede og jeg ser altid om pigerne ser anstændigt ud dernede og om de virker "ved deres fulde fem". Min erfaring er, ud over de professionelle, at mange piger faktisk kan lide sex og vil tjene hurtige penge for at leve livet som de vil, uden begrænsning og uden unødig ventetid (opsparing). De fleste har været en dejlig oplevelse. Jeg ved det mine 50-100 besøg ikke står på mål med de besøg du kan nå at lave. Så statistisk har du større risiko. Men man tager jo en risiko og kan man ikke leve med konsekvenserne, så bør man ikke gøre det! Hvis man gerne vil tjene mere uden gummi. Så vil jeg tro at mænd i alderen 35-50 nok er sikret særlig hvis de er i forhold også hvis du har den fast. Det er ren statistik. Du kan ikke finde et svar herinde, alle har forskellige holdninger. Personlig ville jeg have værdsat en god stabil pige, som man kan stole på og så bare bolle. Held og lykke Man kan altså ikke se om hun er smittet med de farligste sygdomme dernede.. hold nu op med det fuldemandssnak 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 620 Skrevet 20. Januar køb dansk skrev, for 4 timer siden: Der er helt sikkert også nogle, som vælger sex uden kondom til, så man kunne også argumentere lige modsat - hvorfor dog ikke respektere, hvad pigerrne skriver, og lade være med at spørge om andet? Om pigerne kan finde på at give lidt mere ved "god kemi", og måske gå længere end husreglerne tillader, synes jeg, man skal lade være op til dem Det spøger jeg mig også.. hvorfor ikke respekterer hvad da stå i Annonce. Det hvad da stå i min Annonce og ved mange andre skriver vi jo ikke for sjovt. Og jeg synes det respektløst at spørge efter noget som det måde sætte findes i Annonce. Som om man blev ikke tag seriøst eller kunde har simpelthen ikke tag sig tid for at læse Annoncen som hellere ikke er en plus for velkommen person og ville så ikke føre til en succesfuld efterspørgsel til en aftale. Og lige ud hvis da kommer spørgsmålet om sex uden Kondom er jeg for den kunde ikke mere tilgængelig som GP overhovedet, lige som hvis en person spørger efter rabat eller kritisere min vægt/udsende så må den person henvender sig til den pige som matcher men hams ønsker og hvis jeg kender en pige som gøre det få de også lige dens navn for at være fri af disse personer. Tiden er for værdifulde for os alle end at skændes om det og grænser er der for at blev respekteret og hold sig i disse og til sidst er det pigen som bestemmer og hvis da stå Nej til ubeskyttet sex så er det en Nej... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 387 Skrevet 21. Januar Hello everyone Regardless of the girl's choice (or not), I always get a message even if it says in my ad: "sex is ALWAYS with a condom”. It's like a provocation, a test of patience (I'm laughing...) even if it's clearly written in the ad that the girl doesn't do it. And I got a message from a lawyer (the phone number is registered on the website 180) and without the slightest concern for his privacy, I got a message without even saying a simple "hi", he just wrote - "sex without a condom for 30 minutes?"...ha ha ha. So people don't care, and there's nothing that can be done, respect is not something that can be imposed...I just block. Have a good day Rafaela 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jagtvej 33 Skrevet 21. Januar Nu er jeg ikke den der gør så meget i sex delen, men har jeg haft ubeskyttet sex med en kvinde, så ville jeg aldrig fortælle det videre, det er mellem hende og jeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 117 Skrevet 23. Januar IsabellaNunez skrev, den 25.11.2024 at 00:27: Hvornår har jeg kaldt mig selv for Trine eller Claudia ? lad os antage at jeg både er Sylvia, og Trine , hvordan kan jeg så tilbyde trekant med min veninde Trine? Har du da besøgt alle nævnte profiler, og kan bekræfte det er den samme pige? Nogen profiler er bare provokerende fordi de keder sig. Lad os tie ham ihjel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 451 Skrevet 25. Januar Fullerman skrev, den 20.1.2025 at 20:36: Men hvis pigen så altid bruger gummi, er risikoen heldigvis ikke stor, medmindre du smittede hende .. Enig. Det er næsten et år siden nu, og heldigvis blev det ikke et problem for hverken hende eller jeg. Men jeg oplever til tider at kvinden ønsker at bruge olie som glidemiddel. Det er bare ikke godt, for latex som kondomet er lavet af bliver svagere af det. Brug vandbaseret i stedet for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 443 Skrevet 2. Februar ubeskyttet sex hos en GP Nej tak 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bighead 293 Skrevet 2. Februar (edited) Jeg har ofte sex uden kondom i udlandet. Jeg gør to ting: 1. Hurtig hiv test af begge. 2. profylaktisk indtagelse af 200 mg doxycyclin efter sex (Max 72 timer efter) beskytter mod infektion. Altså nedsætter risikoen. https://www.ucsf.edu/news/2023/07/425786/dont-take-chances-why-doxycycline-great-bet-against-stis Desuden er profylaktisk hiv behandling, PrEP som er særdeles effektivt. Hvis man gør alle tre ting, tror jeg risikoen er ret lav. Desværre er tilbudene i Danmark primært rettet mod homoseksuelle mænd. I udlandet kan man derimod købe de her ting nemt og billigt. En hiv test koster fra 10-60 kr fx i Kenya og tager mellem 5 og 20 minutter at udføre. Debatten her på sitet er meget præget af fordømmelse og stejle holdninger. Og stort set aldrig løsninger. Og en sær historieløshed. Spørgsmålet om kondom eller ej har nemlig skiftet historisk. For 30 år siden blev bj uden kondom fordømt uden videre. Nu er det bredt accepteret. Om 10 år har vi måske alle eller næsten alle sex uden kondom. Redigeret 2. Februar af bighead Tilføjet link 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GennemsnitligJoe 350 Skrevet 2. Februar bighead skrev, Lige nu: Jeg har ofte sex uden kondom i udlandet. Jeg gør to ting: 1. Hurtig hiv test af begge. 2. profylaktisk indtagelse af 200 mg doxycyclin efter sex (Max 72 timer efter) beskytter mod infektion. Altså nedsætter risikoen. Hvordan tages en hurtig hiv test? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bighead 293 Skrevet 2. Februar Enten med et stik i fingeren eller et swab langs med tandkødet. link til den sidste løsning: https://makeup.dk/product/858374/?gad_source=1&gbraid=0AAAAAo5ku8A3NMbx5kl_tdmOC5sa6ySUi&gclid=EAIaIQobChMIs87b4_ekiwMVB1SRBR3iLQN-EAQYASABEgJXdvD_BwE 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pløkker 57 Skrevet 2. Februar SiaUngQ skrev, den 25.11.2024 at 07:00: Det står tydeligt i min annonce og jeg får stadig dagligt forespørgelser om det. Jeg syntes dog ikke det er respektløst at spørge en enkelt gang på en høflig måde, selvom det står i annoncen - mændene er jo liderlige, så det er ikke det øverste hovede der skriver beskeden Men det bliver respektløst hvis man ikke forstår et nej, prøver at købe sig til eller overtale sig til det Måske er det fordi mange piger stadig gør det uden, og bliver tit tilbudt en tur uden hvis jeg betaler 500 ekstra, og ærligt der er da ikke noget bedre at kneppe uden gummi... Har 1 til 2 glædelige om ugen og næsten alle uden gummi og 7 9 13 har gjort det i snart 3 år og aldrig fået en dårlig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 117 Skrevet 24. August pløkker skrev, den 2.2.2025 at 19:45: Måske er det fordi mange piger stadig gør det uden, og bliver tit tilbudt en tur uden hvis jeg betaler 500 ekstra, og ærligt der er da ikke noget bedre at kneppe uden gummi... Har 1 til 2 glædelige om ugen og næsten alle uden gummi og 7 9 13 har gjort det i snart 3 år og aldrig fået en dårlig. Piger der skriver de kun er til gummi dem spørger man jo ikke hvis man søger ude.Enten tager man den der skriver de til uden eller dem der ikke skriver noget her får man ofte et ja. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg