Hop til indhold

Elly i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer

Jeg er lige kommet hjem fra et besøg ved Elly i Aalborg, - hun er anmeldt herinde flere gange, men de anmeldelser er gamle, mere end et pr gamle, så derfor en ny tråd.

jeg synes sådan en regnvejrsdag, var velegnet til noget lækker sex, jeg havde kigget lidt efter dem, som jeg har brugt her på det sidste, men ingen havde rigtig tid eller var flyttet, så jeg kiggede lidt omkring efter en ny pige, og fandt så Elly - som jeg har besøgt en enkelt gang før på Th Saurers vej i Aalborg, tror det er mere end 5 år siden, men husker oplevelsen som Ok, og så så jeg jeres anbefalinger og det gjorde mig positivt stemt, så jeg skrev en lille SMS til Elly og fik svar ret hurtigt.

vi aftalte en time og til standartprisen - står i annoncen og jeg kørte afsted til Aalborg, hun har en lejlighed i indre by, jeg kunne parkere i Kælderen på Bodulfi plads, og så gå de sidste 5 min derhen , jeg skulle lige igennem det med et husnr på modsatte side af gaden med pyt

Vel indenfor fik jeg bekræftigt vores aftale og indhold, og pengene skiftede hænder, og så gik hun ellers i gang, jeg tror faktisk hun godt kan lide det hun laver,.

Elly er  nok ikke den pige, som vi vender os om efter på gaden, men havde hun været en håndværker brugte vi hend nok hver gang- hun levere varen, springer ikke noget over, - jeg fik det jeg ønskede, og vil varmt anbefale hende, hvis i vil have super behandling. Jeg har ikke dilleren inde i hende , men prøvede så meget andet 

Hun rejser hjem til Jul omkring den 15 dec og er væk en måned ca.

Der er sjældent mange GP’er på job henover jul og nytår, men så må vi dele dem som er. 
Jeg ved ikke hvad der sker på området for tiden, men mange af de piger jeg taler med, har ikke ret meget at lave, jeg ved om det skyldes vi kunder ingen penge har, eller der er mange piger om buddet.

pas på jer selv og tøserne

https://annoncelight.dk/showad/263207

Skrevet

Har besøgt hende flere gange i Aarhus, aldrig blevet skuffet af denne dejlige dame. Hun leverer og der også mit indtryk at hun kan lide, det hun gør.

T

Skrevet
  • Author
BigDaddiz skrev, den 25.11.2024 at 23:33:

Annoncen er desværre væk....

Hun var træt efter, at have betjent mig, hun er på igen nu

Skrevet

Har også haft mange besøg hos Elly, bestemt et sted man kommer igen, pga den gode service, også er der noget over hende, der gør hende dejlig, en rigtig behagelig pige 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.