Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg forsøgte i dag. Da jeg kom til aftalt tid, kl 12:00 var det bestemt ikke hende der åbnet. Så jeg vendte om igen. Kort efter fik jeg en besked om at Katy først kom kl 14:00. Syntes det er dårlig stil ikke at informerer om det da jeg bookede. 

Skrevet
  • Author
samsø skrev, for 19 timer siden:

Jeg forsøgte i dag. Da jeg kom til aftalt tid, kl 12:00 var det bestemt ikke hende der åbnet. Så jeg vendte om igen. Kort efter fik jeg en besked om at Katy først kom kl 14:00. Syntes det er dårlig stil ikke at informerer om det da jeg bookede. 

Hmm ja det er træls at køre forgæves, også mærkeligt hun ikke er kommet kl 12 

Skrevet
samsø skrev, for 19 timer siden:

Faktisk lidt sjovt. Jeg havde tid ved hende fra 12:00 søndag. Hende den anden der var der så lidt speciel ud, men ja dårlig stil hvis de booker flere samme tid.

Hun har et mega pænt ansigt, kroppen mere gennemsnitlig. Hun er sød nok, men servicen slet ikke på det niveau som jeg er ude efter.

Skrevet

Vida, Katy og Lucky - Vedelsgade, Vejle

Jeg må desværre tilslutte mig ovenstående uheldige oplevelser.

Jeg har tidligere besøgt Vida en håndfuld gange på andre adresser i Vejle. Hun har nu åbenbart fået sit eget sted, hvor hun så har Katy og Lucky indlogeret.

Jeg havde i sidste uge en ganske udmærket oplevelse hos dem. Vida var ved den lejlighed selv tilstede. Jeg var ikke klar over hun stadig var i Vejle og tilmed havde fået eget sted, men det fandt jeg så ud af, idet jeg havde booket tid hos Katy, men det var Vida der meget overraskende for mig åbnede døren. Jeg havde på forhånd booket tid til en times massage med Katy og afsluttende handjob med Katy og Lucky (synes det er frækt når der er to piger til den frække del, hvorimod jeg ikke er til 4-hånds-massage, da det bliver for forvirrende - så jeg havde derfor på forhånd fået lavet en aftale på sms om at massagen var med Katy og når handjobbet skulle udføres, skulle Lucky så komme ind). Det blev så i stedet Vida der kom ind og udførte handjobbet sammen med Katy, hvilket jeg var fint tilfreds med, da Lucky i bund og grund ikke helt er min type og jeg jo samtidig var glad for at møde Vida igen.

Nå men så langt så godt, og det gik fint. Efter endt seance spurgte jeg så Vida om det også ville være muligt ved en senere lejlighed at få blowjob med 2 piger. Dette bekræftede hun som værende muligt og intet problem da de var venner.

I dag tænkte jeg så at det måtte være tid til at prøve dette. Jeg bookede derfor tid igen - denne gang ville jeg gerne have massage af Vida og til sidst skulle Katy så komme ind og hjælpe med et dobbelt blowjob. Igen var alt aftalt på sms forinden, og jeg havde specifikt skrevet at massagen skulle være med Vida, hvilket blev bekræftet på sms'en forinden. Jeg ved fra sidst at det er Vida man skriver direkte med, idet hun nu er ejer af stedet, men stadig selv hjælper lidt til med arbejdet. Derfor ved jeg hun var informeret, da samtalen jo var med hende.

Da jeg møder op til aftalt tid (jeg har en halv times kørsel, så det er ikke bare lige en hurtig gåtur for mig) var der ingen Vida på stedet, men blot en Katy, som tydeligt havde fået besked på at smile og lokke mig ind til hende i stedet. Jeg spurgte så om det så var Katy og Lucky..... "Nej for Lucky skulle rejse, så der var kun Katy på stedet". Det var ret tydeligt at de godt vidste jeg havde booket to piger og at Vida var den ene, men de forsøgte tydeligvis at bortforklare med alverdens undskyldninger. Jeg insisterede dog på at jeg havde booket Vida, hvorpå Katy ringede til Vida, som jeg fik lov at tale med. "Jamen jamen, hun var desværre blevet forhindret" og en sang fra de varme lande. Fair nok, men aftalen var lavet på sms under en time forinden - "så vær dog ærlig og sig du ikke arbejder i dag, men at der er andre piger på stedet". Jeg blev irriteret og bad derfor om noget rabat hvis jeg skulle blive til seancen med Katy og betingede mig at Lucky ville deltage, da hun var i huset. Ok, det var så i orden, og vi fik aftalt prisen som indebar massage med Katy og slutteligt dobbelt blowjob med Katy og Lucky. Jeg gik derpå ind i rummet med Katy og fik den indledende massage. Efter massagen spørger Katy om hun skal kalde på Lucky nu, hvilket jeg bekræfter. Først gik der noget tid, og hun måtte så åbne døren og råbe igen. Langt om længe kommer Lucky så ind. Først skal hun lige tale i telefon et par gange midt i akten - totalt uengageret. Da hun endelig lægger telefonen begynder hun at give handjob. Jeg beder dem om det dobbelt-blowjob jeg har betalt for, hvilket "elegant" bliver ignoreret. Jeg får så et meget sparsomt blowjob af Katy alene, men intet af Lucky. Belært er erfaring ved jeg at man ikke skal brokke sig for meget under selve akten, da det så kan ende i fuldstændig spildte penge. Jeg forsøgte dog flere gange at få Lucky til at sutte uden held.

Da det hele var slut og jeg ikke rigtigt havde så meget mere at tabe, tydeliggjorde jeg så lidt mere for dem at jeg havde betalt for dobbelt blowjob, men dårligt nok fået mere end et sporadisk blowjob med den ene. Jeg anfægter at jeg som en ret god kunde, der har besøgt Vida en del gange og nu også været på det her sted et par gange (hvilket de jo udmærket er klar over), ikke synes det er fair at jeg så som tak skal snydes på den måde, og at jeg finder det rimeligt at de giver mig 200 kr. tilbage som en lille rabat for det jeg ikke fik. De ringer så igen til Vida for at få lov til dette. Jeg får overdraget telefonen og skal selv tale med Vida. Men her lægger hun så røret på. Efterfølgende skriver jeg en pæn og meget sober besked til hende om, at jeg ikke synes det er fair at de snyder mig, når jeg er en god kunde hos hende. Den svarer hun slet ikke på. Katy ville egentlig gerne give mig lidt tilbage, men Vida skulle give grønt lys, hvilket jo er svært når hun ikke vil svare. I stedet står de med et skævt smil og siger "okay, next time we give you discount"....... Øh nej, den chance har I forpasset, for der bliver ingen næste gang. Kender godt deres lokkemidler til at man skal komme igen. Men det kan de glemme. Den skulle have været redet med det samme i dag, hvis den skulle redes.

Jeg går meget op i at jeg altid behandler pigerne meget respektfuldt og ordentligt. Af samme grund kommer jeg ofte ret mange gange det samme sted, når jeg først har fundet et godt sted, og som regel bliver jeg modtaget med store smil rundt omkring, når først de kender mig. Men så skal jeg da bestemt ikke tages ved røven på den måde. Først en aftale med Vida, der så ikke er der når man ankommer. Og dernæst indvilger man så alligevel i at blive hos de andre piger, og der får man så ikke det man har betalt for. Pengene lå længe på et bord. Jeg havde mest lyst til bare at tage 200 kr. selv og så gå, men sådan agerer jeg så ikke, og tænker der ikke er nogen grund til at synke ned på deres niveau, så det gjorde jeg naturligvis ikke. Men hjemkommet til sofaen må jeg indrømme jeg føler mig snydt og ikke kommer igen. Ret ærgerligt for både mig men også for dem, for med en ordentlig behandling tænker jeg sagtens der kunne have ligget 10+ besøg yderligere og ventet ude i fremtiden og måske 10.000+ kr. der ville kunne lægges hos dem over tid. De kommer til at blive brugt andre steder efter den behandling - Hvor røret oven i købet bliver lagt på, når man vil have en stille og rolig og fornuftig løsning på det man synes man er blevet snydt for. Så stopper legen for mit vedkommende.

Så nu ved I lige hvordan tingene åbenbart fungerer hos dem - Og som desværre passer meget godt med de beskrivelser et par andre har lavet herover.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.