Hop til indhold

Lille og Slank,.. og intet mere

Featured Replies

Skrevet

Besøge hende her, Maya kaldte hun sig. Spurgte ind til kys og 69. Var inkl. I 15 min prisen på 600,-

Hun beholdte bh på og pigen er ikke hende der er på billederne, hende der lukker op har ingen tatoveringer og bruger briller. 

Da det kom til stykket kunne det ikke lade sig gøre.

Nå men vi kom i gang med lidt blow i 10-20 sekunder. 

Tog hende i doggy, og ville efterfølgende skifte til missionær. Hun lagde mærke til der var "pre"spærm i kondomet så hun sagde vi var done. Så brugte nok 5 min hos hende uden at få en udlæsning.

Kan kun sige hun havde en god krop hvis man er til det petite.

Gentages helt sikkert ikke, anbefales ikke med mindre man kun vil kikke på hende.

https://annoncelight.dk/showad/410224

Skrevet

Ikke hende på billedet !!!

vend om i døren, passer billedet ikke, så passer resten nok heller ikke, hvilket så endnu engang blev bekræftet.

Skrevet
Den nye grydeske skrev, for 4 timer siden:

Ikke hende på billedet !!!

vend om i døren, passer billedet ikke, så passer resten nok heller ikke, hvilket så endnu engang blev bekræftet.

Hvis jeg må komme med et godt råd, så lav en plan B eller C hjemmefra, så er det meget nemmere at gå, når billeder og etc ikke passer sammen 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.