Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Begivenhederne fandt sted for at stykke tid siden, men faldt lige over hendes annonce igen.

SOFI er fra Ungarn.

Alderen er retsvissende, måske plus et par, men bestemt i 20´erne.  Hun har et barn, men det kan ikke ses.

Billeder er ligeså retsvissende, hun har måske ikke en ligeså tydelig bagdel som billederne viser. Men ud fra en konkret vurdering, vil jeg mene at billederne ikke er redigeret mere end hvad der (jeg) kan acceptere.

Sofi og jeg mødtes ved et nærliggende samlingspunkt for offentlig transport og fulgtes hjem til mig. Hun begår sig ikke synderlig godt på engelsk, men der er til husbehovet. Men hun var alene. (jeg opfattede det i hvertfald sådan.

Vi tog hjem til mig, og hun gik igang med et BJ, ikke noget udover det sædvanligt.  Efter det gik vi til anal, hun tog fint imod, fin indlevelse. Mit overordnet indtryk var at hun også nød det, især når man behandler hende med respekt. 

Hun er en fin og sød pige, og hvis man har haft en østeuropæisk pige i tankerne, så ville SOFI med stor sandsynlighed kunne opfylde dette ønske.

Eneste bemærkning er at hendes parfume (som jeg synes lugtede dårligt og billigt) sætter sig i møbler/sengtøj/betræk. Det er svært at få denne lugt ud, men jeg ved ikke om hun har skiftet parfume siden sidst. 

Om det blive en gentagelse vil jeg næppe afvise, men det er ikke noget jeg planlægger efter.

• 2 months later...
Skrevet
  • Author
MandMedM skrev, for 18 timer siden:

@bear1234 Jeg kan se, at Sofi har skiftet navn til Annelisa. Er billederne OK?

Ja, de er måske en anelse mere retvisende, end dem jeg referer til ovenfor.

bear1234 skrev, den 24.11.2024 at 13:16:

vil jeg mene at billederne ikke er redigeret mere end hvad der (jeg) kan acceptere.

Skrevet
  • Author
MandMedM skrev, den 27.1.2025 at 23:51:

@bear1234 Jeg kan se, at Sofi har skiftet navn til Annelisa. Er billederne OK?

Vil dog lige tilføje, at priserne er steget gevaldigt, også mere end hvad kan skyldes inflationen. Til de nye priser, finder jeg det tvivlsomt om det er "value for money"

• 3 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.