Hyggeonkel 64 Skrevet 23. November, 2024 Besøgte Inez i Vejle og må sige det var en super dejlig oplevelse Det er hende på billederne, men er meget flottere i virkeligheden, Hun fremhæver selv hendes bryster og røv, og ja begge dele er fantastisk dejlige, brysterne er hjulpet lidt på vej, men resultatet er super godt, og røven er virkelig lækker, og flotte ben og hendes fødder og tæer er perfekte, jeg har selv en lille fodfetish, og hun har de flotteste fødder jeg har kysset, jeg pillede hendes stilletter af i str 36!!!, en lille bitte blød, smuk fod og velskabte tæer med dejlig rød neglelak, virkelig sexede små fødder Hun er meget service minded, opmærksom og nærværende og gør alt for du skal føle dig tilpas, med dejlige kys og nusseri vi havde sex i et par stillinger, hvor speciel doggy skal fremhæves, hvor udsigten til hendes lækre mås kan tage pusten fra de fleste, en lækker 69'er, hvor hendes orgasme virkede ægte, fik også lidt prostata pirring med en mini vibrator, På intet tidspunk havde hun travlt med at få mig afsluttet, og begefter snakkede vi hyggeligt om lidt af hvert hendes engelsk er perfekt, ja og bedre end mit Skynd jer er komme afsted, hun tager snart fra Danmark og kommer først tilbage til foråret Jeg skal helt sikkert besøge hende igen https://annoncelight.dk/showad/396028 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 928 Skrevet 23. November, 2024 Kan bekræfte den gode anmeldelse, desværre nåede vi kun til en 69 stilling, da hun valgte at sprøjte sin orgasme i hovedet på mig, ja så gjorde jeg det samme Super dejlig kvinde. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg