farmeren 4 Skrevet 7. Marts, 2014 jeg var hos anna i dag hun ser meget bedre ud end billederne viser hun gav mig den bedste fransk jeg nogensinde har fået hun spurgte flere gange om tempoet var passende jeg tror hun havde fortsat i alle 30 minutter hvis jeg ikke synes at nu var det ok hun kravlede på mig med ridetur men desværre kunne jeg ikke holde mig tilbage ret længe og så sluttede festen fik snakket og kysset lidt i den tid der var tilbage hun tager 80 euro for 30 minutter og kommer fra polen blev tilbudt bad da jeg kom og da jeg skulle gå jeg var senere på dagen hos pim hafermarkt der kommer en anmeldelse senere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 7. Marts, 2014 Tak for anmeldelsen kære nye bruger. Men vi gamle ser så gerne der kommer et link med til pigen, please Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
farmeren 4 Skrevet 7. Marts, 2014 jeg tror jeg fik et billede med men hun er ikke når så køn på billedet jeg gjorde store øjne da jeg så hende hun er også solbrun på hele kroppen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 7. Marts, 2014 80 øvroer for 30 min - er det standard nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
farmeren 4 Skrevet 7. Marts, 2014 hej jeg tror 70 til 80 er prisen med fransk uden gummi kys og super god service servicen bliver sikkert ringere hvis man prutter om prisen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vagn 176 Skrevet 7. Marts, 2014 Ja, men der står ikke noget om "uden" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 11. Marts, 2014 Men vi gamle ser så gerne der kommer et link med til pigen, please http://www.engelsburg-fl.de/models/anna_3_page.htm Hallo Liebling, hast du Lust auf XXL-Naturtitten? Ich bin die Anna aus Polen, eine naturgeile Bettgespielin mit einem beeindruckenden Naturbusen BH75E, 31 Jahre alt und zum ersten Mal in Flensburg. Erlebe eine rassige, erotische Blondine mit blauen Augen, leidenschaftlich, spontan und humorvoll. Ich habe eine griffige Figur mit KF36-38 bei 166cm, meine heisse Lustmuschi ist immer frisch rasiert. Ich bin Geniesserin und lege viel Wert auf Zärtlichkeitenaustausch und Liebe ohne Zeitdruck, in nettem und gepflegtem Ambiente. Lass dich verwöhnen mit geilen Körper- und Zungenküssen, erotischen Massagen, hemmungslosem französisch, vielseitigen Sex u.v.m. Ich freue mich sehr, dich verwöhnen zu dürfen Nur diese Woche bei Engel Tel.: 0461 - 480 81 33 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg