Hop til indhold

Jyske Anna aka Annemilf

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/308475

Det er længe siden jeg har bidraget med noget, og tænkte nu er det på tide med lidt her fra.

Har længe kigget på Anna - (før der kom nye billeder - hvilket jeg først ser nu).

Anna er skide sød, egentlig meget køn og charmerende, mega god røv og flotte store modne bryster.

Hun er meget sympatisk og er god til at få en til at falde til ro, når man ankommer.

Hun er ikke den nyeste model, hvilket ikke gør mig noget - men billederne er nok ikke helt retvisende. Dog ser jeg i dag at der er kommet nye billeder på (sølvkjole) og de er noget meget rimelige. 

Alt er med gummi og hun kysser ikke - så GEF hmmm nej. 

Hun sutter egentlig ganske fint, men 1600 for en "gummi oplevelse" på 45 min , var nok lige i den helt dyre ende. 

Kommer jeg igen - hmmm måske. Men ikke med en forventning om en tur i himlen - det er der klart andre som er bedre til. 

Oplevelsen er vel en 5/10 - Ikke dårlig, men heller ikke noget der går over i historiebøgerne. Tænker lidt over middel. For hun er sød, hun er en ældre milf, hun gør det fint, men det er det. 

Redigeret af Thunder78

Skrevet

Jeg besøgte hende for et års tid siden vil jeg tro.

Jeg var noget overrasket over hendes alder som bestemt ikke passede med de 40 år hun skrev den gang, nu har hun så fjernet alder fra annoncen så nu lover hun jo i princippet ikke noget i den retning.

Synes dog hun havde en rigtig god krop alderen taget i betragtning, ok faste bryster og en ret lækker fisse.

Synes også hun var en kærlig kvinde, hun ville gerne kramme og nusse, og man måtte gerne give hende finger (ihvertfald den gang) så det vigtigste i forhold til GFE var da på plads.

Har ikke planer om at besøge hende igen, hun er for gammel til min smag, men vil bestemt ikke kalde det en dårlig oplevelse. :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.