Hop til indhold

Barbara Smile - er hun mon stoppet?

Featured Replies

Skrevet

Hun er vel nærmest en legende og med god grund. Men er hun mon stoppet helt? Det er længde side hun havde aktiv profil og hende udvalg af ydelser blev løbende reduceret 

Nogen der ved om hun kommer tilbage?

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg synes hun var aktiv for et par måneder tilbage. Anyway så synes jeg Daisy minder om hende. Samme faste slanke kropsbygning og slaviske ansigt. Du kan evt. Læse @Crabman's lovprisninger af Daisy 

Daisy har godt nok fået lavet nye bryster for nylig men ellers minder de om hinanden hvis det kunne være en ringe erstatning for legendariske Barbara 

/B

Skrevet
ButterflyMan skrev, for 11 timer siden:

Jeg synes hun var aktiv for et par måneder tilbage. Anyway så synes jeg Daisy minder om hende. Samme faste slanke kropsbygning og slaviske ansigt. Du kan evt. Læse @Crabman's lovprisninger af Daisy 

Daisy har godt nok fået lavet nye bryster for nylig men ellers minder de om hinanden hvis det kunne være en ringe erstatning for legendariske Barbara 

/B

Jeg er absolut ikke til lavede bryster - så præcis den del gør en stor forskel for mig. Og så tænder personligheden mig også. Og de Barb var både skarp, smart og empatisk.

Skrevet
Rust in Peace skrev, 1 time siden:

Jeg er absolut ikke til lavede bryster - så præcis den del gør en stor forskel for mig. Og så tænder personligheden mig også. Og de Barb var både skarp, smart og empatisk.

Jeg mødtes med Barbara i slut september eller tidligt oktober. Hun nævnt at hun skulle på ferie den efterfølgende uge. Hun nævnt ikke hvornår hun kom tilbage. Men vi må allesammen håbe at vi kan være heldig at sige pænt farvel inden hun stopper. Alle piger stopper på et tidspunkt. Jeg tror bare at Barbara holder et vel fortjent forlænget ferie. 
Måske ser vi hende i det ny år!!

Så vil jeg anbefale Eva L. Hun har masser af personlighed og god til engelske. Hun au natural som Barbara, petit i højde men mere fyldig eller timeglass figure. Stort naturligt bryster. Alternativt kan jeg nævne Sweet Meli og Candy men de har begge lavet bryster som Daisy og du ikke er et fan af. Men alle 4 piger har masser af personlighed ligesom Barbara. 

• 6 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.