Hop til indhold
Gæst

hænderne bundet på ryggen

Recommended Posts

Gæst

Hvor finder jeg yngre pige der kan sidde på knæ med hænderne bundet på ryggen, og lade mig bruge hendes mund til jeg kommer i den. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kunne forestille mig, at den slags lege er betinget af gensidig tillid. Så reelt er svaret vel:  Find en pige der falder i din smag spørg om, det kan lade sig gøre når der er opbygget den nødvendige tillid.

 

At en kunde kan oplyse dig om, at det har han prøvet hos XXX er egentligt ikke ensbetydende med, at du kan opnå det samme. Og.....den klassiske "Jamen det er fint nok,  at pigen er med på den slags, men desværre er hun ikke lige min type".

 

Man kan ikke få alt foræret ved blot at skrive en enkelt sætning på EG. Så du må i gang med lidt research og udvælgelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvorfor skriver du ikke til en af de dungeons der har slavinder på programmet - så kan du sikkert få lov under nøje opsyn af slavindens master eller domina.. hvis du i øvrigt har den rette indstilling til legen

 

BDSM handler først og fremmest og mest af alt om tillid... og du skal nok gøre en lidt større indsats for at honorere det faktum end at søge efter en ung slavinde herinde, på en så overfladisk facon.. 

 

jeg vil godt vove den påstand at det ikke er den helt rette fremgangsmåde :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke prøvet at binde Sofie, men tror hun kunne være en mulighed. Men som de andre skriver kan det nok være svært med dit setup ved første besøg (med mindre der er en anden som pigen stoler på i rummet...).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...