Hop til indhold

Mya i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Har skrevet med hende et par dage, og hun svare rigtig hurtigt, så idag fredag ville jeg ud og prøve det af.

Vi aftalte klokken 10, og kom ind få minutter over, betalte 1400 for 30 minutter med anal uden gummi, vi startede med en 69er og kunne hurtigt mærke det ikke gik, så stoppede hende, og slikkede bare fisse, så kom turen til anal, en rigtig stram røv, må jeg sige, så det tog ikke mange minutter før jeg skød min ladning af oppe i hende. 

Er i tvivl om det er pigen på billeder, men skidt hun er en rigtig lille nips ting, og meget mere fræk i virkeligheden. 

Så alt i alt en god oplevelse, dog var det nedtur hendes telefon ikke var på lydløs. 

https://annoncelight.dk/showad/410236

Skrevet
pløkker skrev, for 19 minutter siden:

Har skrevet med hende et par dage, og hun svare rigtig hurtigt, så idag fredag ville jeg ud og prøve det af.

Vi aftalte klokken 10, og kom ind få minutter over, betalte 1400 for 30 minutter med anal uden gummi, vi startede med en 69er og kunne hurtigt mærke det ikke gik, så stoppede hende, og slikkede bare fisse, så kom turen til anal, en rigtig stram røv, må jeg sige, så det tog ikke mange minutter før jeg skød min ladning af oppe i hende. 

Er i tvivl om det er pigen på billeder, men skidt hun er en rigtig lille nips ting, og meget mere fræk i virkeligheden. 

Så alt i alt en god oplevelse, dog var det nedtur hendes telefon ikke var på lydløs. 

https://annoncelight.dk/showad/410236

Må man høre årsagen til 69 ikke gik?

er hun glat eller behåret?

snakker hun ok Engelsk?

Skrevet
Sommer79 skrev, for 12 minutter siden:

snakker hun ok Engelsk?

Hun skriver ihvertfald ok engelsk

Skrevet
  • Author
Sommer79 skrev, 1 time siden:

snakker hun ok Engelsk?

Ja ja hun har en fantastisk glat fisse, og stoppede vi ikke ville jeg gå i munden af hende. 

Skrevet

Var det kun analen som var uden kondom eller hvordan?

Skrevet
  • Author
Haruspexen skrev, den 22.11.2024 at 20:14:

Var det kun analen som var uden kondom eller hvordan?

Ja og blow

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.