Hop til indhold

Ny thai hos Sirada i Thisted nov 2024

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/402044 

Nu er der kommet en køn busty thai i Siradas klinik. Mon ikke en lokal broder vil aflægge et besøg, så vi der bor langt væk kan få stillet nysgerrigheden.:mrgreen:

Hilsen Sejer i Østjylland

Skrevet

Ja, ja, jeg modtager gerne udfordringen da hun jo umiddelbart ser ret sød ud, men jeg får ikke mulighed for at prøve hende de første 14 dage, så mon ikke der muligvis er en anden som lidt hurtigere kan lave en lille test, så alle vi andre ved hvad vi har at glæde os til.

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Til Fisken 16. Nu er de 14 dage snart gået :mrgreen:

Men ingen har rapporteret den nye pige hos Sirada.......

Skrevet
sejer skrev, for 29 minutter siden:

Til Fisken 16. Nu er de 14 dage snart gået :mrgreen:

Men ingen har rapporteret den nye pige hos Sirada.......

Ja, i næste uge får jeg bedre tid, men nu har jeg måske fået lidt kig på den nye pige på nytorv, så jeg har ikke helt afgjort hvem af dem det bliver endnu.

Skrevet
  • Author

Det forstår jeg. Vi fjerntboende  er glade for enhver indsats fra dig i Thisted. :P:D 

• 2 weeks later...
Skrevet

Kalenderen har nu givet mig mulighed for at pleje egne fornødenheder. 

Siden tråden startede er alle de omtalte piger skiftet ud, men det betyder jo ikke at de ikke er interessante, jeg har i dag besøgt Sirada. Det startede med at hun havde glemt, at jeg havde bestilt tid, så pigen var optaget den første time, men da jeg altid får 90 minutter og Sirada selv var frisk til at give mig massage indtil den nye, smukke helt unge pige blev ledig var der mulighed for at tingene kunne løses.

Massagen med Sirada forløb godt, man kan godt mærke at hun har fået en lille skade og ikke er helt på toppen og ikke har de samme kræfter i fingrene, men sammenlignet med langt de fleste andre thaipiger,  gir hun stadig en udsøgt god massage. Da der var gået en time skiftede jeg fra massagebriksen til sengen i bollerummet og samtidig skiftede jeg "behandler" så det var nu den nye pige skulle i gang. Hun er gudesmuk og har dejlige bryster på den perfekte krop med en næsten helt glat fisse, men hun holder lidt igen med hensyn til køs og blowjob og det virker lidt som om hun bare gerne vil være færdig så hurtig som muligt, så min fornøjelse med hende varede højst 15 minutter, og hun var ikke interesseret i at "nuse" resten af tiden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.