Hop til indhold

Kender i nogen der tilbyder blackmail-fantasy?

Featured Replies

Skrevet

Hej er der nogen der ved om nogle dominaer i Danmark tilbyder "blackmail-fantasy"? Altså hvor jeg er 'tvunget' til at booke nye sessions med hende en gang om måneden eller lign og ellers vil hun sende alt til min kæreste eller poster mig på nettet? (hun tager billeder/videoer af mig første gang forestiller jeg mig). Ved jo godt rigtig blackmail ikke er lovligt, men det skal være et scenarie hvor der er givet samtykke til hvad der sker og med nogle helt faste rammer, så mere en form for roleplay selvom konsekvenserne er rigtige.. 

Gerne unge dominaer (under 40) - ikke fordi jeg har noget imod de der er ældre, men har bare generelt mest lyst til at lege med nogenlunde jævnaldrene dominaer

På forhånd tak.

Skrevet

Lady Hera tror jeg godt kan udfører dine ønsker.. Alderen er i 40’erne.. 

Ellers så der en del tråde med mænd der er forsøgt afpresset af Mr. Micky når de har forsøgt at besøge en udenlandsk pige:P.. 

Skrevet

Jeg vil ikke kalde det Blackmail hvis Lady Hera truede med det:)

Jeg ville med glæde booke så der er ingen risiko :-P:wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.