Hop til indhold
Crabman

Ungarnske Natasha - forførende - Piv fræk GFE<3

Recommended Posts

https%3A//nympho.dk/n19995/6894/natasha-is-here-for-1-week

Langt om længe tog jeg mig endelig sammen til at få besøgt Natasha.:wub: Det skulle vise sig at være en rigtig god beslutning, som jeg burde have taget lang tid før. Kan starte med at fortælle billederne er 100% retvisende, lækker lille krop, med en smal talje, fantastisk sød numse og imo perfekte naturlige bryster. Det var en rigtig god håndfuld til hver hånd.

Men fik skrevet til hende og hun svarede lige med det samme, og vi fik aftalt 1 time med sf og frenchkissing. Og så var jeg ellers på adressen 1 times tid efter. Døren blev åbnet, og bum der stod hun så, smuk og dejlig iført høje hæle og hvidt silke lingerie. Jeg åd hende seriøst med mine øjne for at være ærlig, F*** hvor var hun bare lækker. Blev tilbudt noget at drikke, et bad og så lagde jeg ellers pengene på bordet til hende. På vej ud i badet fik jeg også lige hilst på hendes veninde Goldie, som hun er her med, hun så virkelig også bare dejlig ud hehe.

Det var rart lige at få en varm skyller inden, for hold kæft hvor er det koldt udenfor haha. Kom ind på værelset også blev der ellers kysset for alle pengene. Ja hun har fået lavet læber, men de er rigtig bløde og hun kysser godt. Fik hjulpet hende ud af sit lingerie, og så skulle hendes smukke bryster ellers også kysses. Av hvor sad de bare perfekt. Tilgengæld var hendes mis noget af det lækreste jeg længe har set, den var helt perfekt og lille. Lige min smag. Så fik lagt hende ned på sengen så jeg kunne starte, og det kunne hun bestemt lide er jeg ikke i tvivl om.:wub:

Det blev hendes tur, og hun sutter også rigtig dejligt. Blidt men godt, øjenkontakt konstant, og en drillende lille tunge som bare suttede som om det var en slikkepind. Det blev hun ved med i et godt stykke tid indtil jeg var klar til det hårde arbejde.:P Hun startede på toppen, og kan seriøst ikke huske hvornår jeg sidst har nydt så meget at se på en kvinde sidde der. Hun lagde sig tæt ned til mig så jeg hele tiden kunne slikke på hendes bryster, kysse hende og med 2 hænder på hendes dejlige røv. Det var bare en ren fryd. Sådan blev vi vel ved i 20 minutter tror jeg nærmest, indtil vi røg rundt i en missionær.

Min hjerne var seriøst for liderlig, for jeg havde alle mulige tanker om hvordan jeg så skulle tage hende og alt muligt. Det endte så med at han blev lidt slap, så hun måtte i gang med sit mund arbejde igen. Derfra gik der ikke lang tid før jeg var klar til at skyde kanonen af.:D Skyndte mig at bede hende om at lægge sig ned, så jeg kunne komme ud over hende. Og det fik jeg satme gjort, både bryster og hals fik en tur. Jeg undskyldte for at ramme hende på halsen, men hun smilede bare og sagde det var helt okay og grinede. 

Vi fik aftørret os, også blev der ellers nusset og snakket. Og hun er virkelig en sød kvinde at være i selskab med. Som det kan ses på videoen og nogle af hendes billeder, har hun et virkelig skønt smil imo, og jeg kunne slet ikke lade være med selv at smile over det. Trods for hendes engelsk ikke er perfekt, så havde vi mange sjove interessante snakke sammen, og hun synes bestemt også det var hyggeligt er jeg ikke i tvivl om. Hun grinede konstant, og kærtegnede mig hele tiden. Følte bestemt ikke det var første gang jeg havde set hende, for det hele føltes meget naturligt.:)

Under hele vores senge hygge, pirrede hun mig konstant på en meget forførende måde, og jeg kunne slet ikke holde mine hænder fra hende. Jeg greb flere gange fat i hende mens vi lå ned, og hun gengældte så med dejlig frække kys og et totalt frækt og smørret smil på ansigtet. Hun var så lækker at se på, og hun var simpelthen så sød og smilende konstant. Det var dsv. ved at være tid til at smutte, men rev hende lige til mig en enkelt gang mere haha. Kunne slet ikke få nok at hende.

Hun kunne godt se på mig jeg havde svært ved at rejse mig, så hun kom lige krybende hen til mig og kyssede mig et par gange. Det var lige det lille spark jeg havde brug for hehe. Fik taget en hurtig skyller igen, og da jeg kom ind så lå hun bare på sengen med røven i vejret, og bare havde det samme frække blik i øjnene og lige vrikkede lidt med røven og øjenbrynene...hun var lige til at spise igen.:wub: F*** det var tarveligt, men hvilket syn at komme ind til. Da jeg havde klædt mig på kom hun op fra sengen, krammede og kyssede mig. Så hun fik mig sendt godt liderlig afsted haha. 

Fortalte hende også jeg bestemt kom til at se hende igen, hvilket hun bare svarede "Of course you gonna do" og bare smilte utrolig kækt. Hun havde mig i sin hule hånd haha. Men damn hvor var hun bare utrolig dejligt selskab, så sød, imødekommende og vanvittig fræk.

Det hele var meget GFE for mit vedkommende, hun var lidt ligesom den der utrolig frække kæreste og ikke den "blide uskyldige" Ikke fordi det var PSE, men hun var bare så utrolig fræk. Fik bestemt indtrykket af, hun godt kan lide hvis man er den mere dominerende part. Og tvivler heller ikke på hun er med på lidt vildere ting, hun er virkelig fræk hehe.

Hun bliver her 1 uges tid mere og kommer igen omkring midt december. Og ja hun har mine varmeste anbefalinger! :wub: Sikke et dejligt nyt bekendtskab.

Forsat god dag alle sammen.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Jeg besøgte hende forrige gang hun var her og kan nikke genkendende til det du beskriver.

Redigeret af Dilemmaet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheRealPeter

Tak for anmeldelsen :)

Jeg har også nyligt besøgt hende og hun er virkelig dejlig, som du beskriver. Skøn numse og tilpas med frække nydelseslyde :wub: Hun ved hvad hun laver og man føler sig meget velkommen. Hvad jeg bed mærke i var at hun lader til at have det rigtigt godt sammen med sin roomie, Goldie. Der var en virkelig god stemning i lejligheden og det gjorde kun det hele endnu festligere :rolleyes: Under vores afsluttende småsnak kom Goldie lige med et par friske kommentarer inde fra sit værelse, hvilket fik alle til at smile. De tilbyder vist trekant og dét frister :P

I øvrigt syntes jeg Natashas priser er yderst rimelige. Specielt set i forhold til hendes engagement og den glæde hun udstråler. Dejlig pige :wub:

Redigeret af TheRealPeter
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheRealPeter skrev, for 10 minutter siden:

Hvad jeg bed mærke i var at hun lader til at have det rigtigt godt sammen med sin roomie, Goldie.

Velbekommen og tak.

De er også venner hjemmefra fortalte hun mig, så det giver jo god mening.:) Og ja de tilbyder trekant sammen, hvilket drømme scenarie alligevel haha. 

Ja priserne er fine.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nicegent skrev, for 23 minutter siden:

Tack för en bra anmeldelse

Velbekommen og tak.:)

kaptajnknas skrev, for 2 minutter siden:

Tak for anmeldelsen!
Hun ser også utrolig lækker ud.

Velbekommen og tak. Det kan jeg også skrive under på hun er irl.:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 19 minutter siden:

Tak for en virkelig god og indlevende beretning. Som altid er jeg interesseret i, om brysterne er ægte? De ser virkelig velformede ud. Hvor er hun i øvrigt fra?

Fra titlen i anmeldelsen: Ungarnske Natasha

Fra anmeldelsen:i mo perfekte naturlige bryster

Skulle man være i tvivl om @Crabman's dømmekraft under hendes erotiske påvirkning skriver hun også selv at hendes bryster er naturlige.

Nogen der ved om hun tilbyder mega? Det fremgår ikke af nympho

/B

Redigeret af ButterflyMan
Ret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 41 minutter siden:

Tak for en virkelig god og indlevende beretning. Som altid er jeg interesseret i, om brysterne er ægte? De ser virkelig velformede ud. Hvor er hun i øvrigt fra?

Velbekommen og tak. 

Det har @ButterflyMan givet dig svaret på, men ja det er de.

ButterflyMan skrev, for 23 minutter siden:

mega

Pas, men skader ikke at spørger hende jo.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik endelig besøgt Natasha i dag ... foto og video er retvisende ... hun er sød ...service-minded... meget opmærksom på mine ønsker og behov, som hun gerne opfyldte ... vi grinede også meget sammen, da hun taler ok engelsk ... en god oplevelse ... min anbefaling ... ja, jeg kommer helt sikkert igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg opfattede hende også som sød og servicemindet (som alle andre har på tråden), men hun er meget passiv i samtale mm. Med mig var hendes taktik blot at smile og se mig dybt i øjnene -  resten var op til mig. Der var også noget med hendes ånde fra munden, som ikke var som jeg kan lide den.
Jeg er helt med på kemi spiller en rolle, og at hun kan være træt, men jeg kommer ikke igen. Det var ikke dårligt, men der er bedre alternativer i byen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sleins

Er der nogen der ved hvornår hun er tilbage i Dk ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Natasha i går, og hun er det sødeste og frækkeste nips man kan forestille sig. Virkelig "på" og med på det hele. Eneste lillebitte skuffelser var, at brysterne - omend de sidder fantastisk - var lidt mindre end jeg troede ud fra billederne. Men skønne det er de!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr.Farum skrev, for 2 timer siden:

Link til hendes annonce ?

kolla längre upp i tråden, 1a inlägg,, annonserna är däremot inte aktiva för tillfället

Del dette indlæg

Link til indlæg
joxzo skrev, for 4 timer siden:

kolla längre upp i tråden, 1a inlägg,, annonserna är däremot inte aktiva för tillfället

Hvordan har gammel rotte så besøgt hende i forgårs ?

nok derfor jeg spørger om der er et link

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jag såg på nympho tidigare i veckan att både Natasha och Goldie var i Köpenhamn endast några få dagar alldeles nyligen,  på nympho stories nämde Goldie " just for 3 days" .  Hade själv kikat på deras annonser pga CPH visit nästa vecka.

Redigeret af joxzo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...