Hop til indhold
Gæst

Buttet Q i Fredericia

Recommended Posts

Gæst

Super, Hende gider jeg ikke bruge min tid på... mange Tak for jeres input :0) Det er nemlige lige her Eroguide er fantastisk, at få oplysninger om hvad er godt og hvad er skidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmm, det må da være nogen der besøger hende, siden hun bliver ved med at annoncer...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, det må da være nogen der besøger hende, siden hun bliver ved med at annoncer...

jamen du er da velkommen til at besøge hende og så skrive om det, men sig ikke at du ikke er blevet advaret

Del dette indlæg


Link til indlæg

SORRY

 

Kom desværre bare i tvivl.

 

Er der ellers gode forslag til piger i trekanten ? - Gerne store størrelser   -_-

 

 Jeg har bare lyst til at være min faste glædespige "utro"   :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kvinden er aktiv igen. 

På annoncelight går hun under navnet Ea og holder til i Vejle. Samme fantastiske service dog har hun tabt sig 25-30 kg

Del dette indlæg


Link til indlæg
snois skrev, den 13/9/2017 at 05:20:

Kvinden er aktiv igen. 

På annoncelight går hun under navnet Ea og holder til i Vejle. Samme fantastiske service dog har hun tabt sig 25-30 kg

Istedet for at skrive om mig , venligst kontakt mig og fortæl mig hvorfor du gør dette :-) jeg er heldigvis blevet en del ældre og bedre til dette fag... det hjælper ikke at svine mig her :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ea Vejle skrev, den 15/9/2017 at 00:18:

Istedet for at skrive om mig , venligst kontakt mig og fortæl mig hvorfor du gør dette :-) jeg er heldigvis blevet en del ældre og bedre til dette fag... det hjælper ikke at svine mig her :-)

Nej jeg har ikke brug for at kontakte dig og du bedes venligst lade være med at kontakte mig privat :-). Jeg kommer til at bruge den anden tråd herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...