Hop til indhold

Trekant med lesbisk

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

Jeg holder umådeligt meget af en trekant med 2 piger, hvor de også leger med hinanden. Desværre bliver jeg som oftest skuffet, ment på den måde at de ikke tilbyder det de skriver. Kys med hinanden sker nærmest aldrig og en hånd på den andens bryst er nærmest, hvad det ofte kan blive til. 

Jeg respekterer selvfølgelig, hvis de ikke har lyst, men så skal de bare ikke skrive ved spørgsmål, at de faktisk leger med hinanden. Så vil jeg hellere booke en pige til en omgang 1 til 1. 

Nuvel… jeg søger derfor anbefaling af 2 piger, som der faktisk leger med hinanden (og mig) - sådan rigtigt. Jeg bryder mig ikke om at gå på klinik, så gerne i en lejlighed. 

Er det nogle bud / erfaringer?

MisterT

Skrevet

Ved ikke om man må foreslå sig selv her… men du skal være hjertens velkommen hos mig Minna hvis det er :wub:

Skrevet
Candy Cane skrev, for 33 minutter siden:

Ved ikke om man må foreslå sig selv her… men du skal være hjertens velkommen hos mig Minna hvis det er :wub:

Det må man ikke desværre<3.. Det ville gøre mændernes efterlysninger noget nemmere ellers.. 

Skrevet

Nå, kan ikke lige slette mit indlæg nu åbenbart,  men tænker admin må gøre det hvis det er… 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.