Hop til indhold

Catalea I Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Der har løbende været skrevet om denne unge dame i Aalborg.:D

https://annoncelight.dk/showad/403694

Efter et besøg hos denne meget imødekommende unge dame kan jeg kun dele den ros som tidligere er uddelt.
Imødekommende, veltalende, smilende og uden nogen form for stress - ja så blev det en god oplevelse.
Kunne nemt gå hen og blive vanedannende. 

Skrevet

Det er rigtigt en rigtig sød pige dog var jeg skuffet over hun ikke var ligeså lækker som på billederne! 
Men hvis man er til lidt mave og strækmærker you go hit it :)

Skrevet

Tak for advarslen Suppah. Så billederne er gamle kan jeg forstå..hader når billederne ikke stemmer overens :-(

• 1 year later...
Skrevet

As long as she was the girl in the picture I don't know what you have to comment on, her belly didn't have and the stretch marks are because she was skinny and after she went to the gym. I know her personally and she has worked for a long time only with her clients, and she still works in aalborg under another name, she has silicone and is much more beautiful  

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.