Hop til indhold

Stefania Kolding, skynd jer inden lørdag!

Featured Replies

Skrevet

Var lige et smut forbi Kolding pga arbejde, og tjekkede hurtigt annoncelight for at finde det hurtigste og bedste. Jeg faldt så over stefania, og hold så kæft… jeg havde slet ikke regnet med meget da det var en ret sløj annonce, og der stod ikke ret meget. Jeg skriver normalt ikke anmeldelser, men når jeg finder en som hende her, som slet ikke får den opmærksomhed hun fortjener, så bliver jeg nød til det. jeg slugte min egne ord. Hun ser MEGET bedre ud end hun gøre på billederne. Så meget at jeg endda sagde til hende at hun skal gøre sig selv den tjeneste og skifte billederne. Man kan selvfølgelig se det var hende, men i dette tilfælde så hun langt bedre ud i virkligheden. Hun var ekstremt sød, sjov, og snaksagelig, også har hun en lille sød kat som hun viser til sine gæster. selve akten var perfekt, og jeg fik mere end hvad jeg betale for. Stedet var fint diskret, og rent. Hun rejser på lørdag, og hun fortjener alt den kærlighed hun kan få inden hun rejser, da hun selv nævnte at det er gået ret langsomt her i Kolding… så gør jeg selv den tjeneste og skriv til hende, hun svarer hurtigt på whatsapp. Så kom afsted inden lørdag gutter!

https://annoncelight.dk/showad/394217

Redigeret af Kandenklappe
Stavefejl

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.