Hop til indhold

Pige til Throatfuck?

Featured Replies

Skrevet

Hej!

Leder efter en pige, der er en stjerne i deepthroat og throatfuck (jeg styrer og pigen accepterer). Ikke noget voldsomt, men jeg vil gerne have kontrol.

Tak for tips om piger, der kan dette, og gerne nogen, der nyder det. Hørt at Eliz, Baleri og Sweet Cecilia er gode, men er de ok med throatfuck?

Skrevet

Kender ikke Eliz.

Har ikke selv besøgt hende, så kan ikke stå inde for Balari, men skulle jo eftersigende være i toppen.

Cecilia derimod har jeg da selv facefucked stille og roligt, og hun har altid givet mig deep throat også. Så den er hun bestemt med på, og hun giver det bedste bj imo.

Redigeret af Crabman

Skrevet
Crabman skrev, den 20.11.2024 at 19:41:

Har ikke selv besøgt hende, så kan ikke stå inde for Balari, men skulle jo eftersigende være i toppen.

Cecilia derimod har jeg da selv facefucked stille og roligt, og hun har altid givet mig deep throat også. Så den er hun bestemt med på, og hun giver det bedste bj imo.

Begge to er på min ønskeliste!!
Cecilia ser virkelig lækker ud - håber på et besøg i 2025

Skrevet
kaptajnknas skrev, for 24 minutter siden:

Cecilia ser virkelig lækker ud - håber på et besøg i 2025

Hun er plastik fantastisk hehe. Se frem til det, hun er en af de sødeste GP'er man kan møde imo.

Skrevet
Crabman skrev, for 21 timer siden:

Hun er plastik fantastisk hehe. Se frem til det, hun er en af de sødeste GP'er man kan møde imo.

Fedt! Tak for anbefalingen :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.