Hop til indhold
Esnie

Sara Vejle - Skrækkelig oplevelse

Recommended Posts

Helt igennem en dårlig oplevelse , aftale ydelser hun ikke kunne udføre .. 

hvis man så spurgte ind til noget af det man have aftalt pr sms .blev hun nærmest sur over jeg ikke var tilfreds..

aftale tantra massage med god olie og afsluttende med ja .. 

fik et udemærket blow som det første og herefter et dårlig dårlig massage , eller hvad hun forsøgte på.

måtte ikke røre hende da jeg have “kolde hænder” 

skrækkelig oplevelse - så ville dele mit elendig oplevelse ..

https://annoncelight.dk/showad/412978

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder som en træls oplevelse og at i er kommet skævt fra start i forhold til at skabe en god kemi.. Man kunne evt guide i forhold til massagen, hvis man vil forsøge at få det bedste ud af sine penge. Man kan jo gøre det på en meget blid måde, ved at beskrive, hvad man godt kan lide :x Ved ikke om du har forsøgt, men tænker selv, det kunne være svært, hvis man er blevet afvist mht jeres aftaler at udtrykke sig sådan.. 

ift kolde hænder, har jeg selv kolde hænder og det er også ubehageligt for dem jeg er sammen med. Du kan evt ligge lidt på dem, så de bliver varmere og så er i mænd installeret med noget af en radiator forneden… Gør da brug af den, så er der ingen undskyldninger :P

Håber du finder noget godt næste gang :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har iskolde fingre efter en 'Lille' hjerteoperation. Min goto veninde piver lidt når jeg kommer ind ad døren. Uanset om jeg har siddet på den ene hånd hele vejen til besøg, med sædevarme selvfølgelig.

Ud på badeværelset og vask hænder i godt varmt vand. Eller tag en hurtig lun bruser, så der kommer lidt varme tilbage.

God jagt derud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Esnie skrev, for 4 timer siden:

hvis man så spurgte ind til noget af det man have aftalt pr sms .blev hun nærmest sur over jeg ikke var tilfreds..

fik et udemærket blow som det første og herefter et dårlig dårlig massage , eller hvad hun forsøgte på.

Jeg kan kun tilslutte mig Esnie’s bedømmelse. Jeg har været ude for det samme i dag. Fik ikke det aftalte (Tantra som beskrevet i annoncen). Hun nævnte iøvrigt, at der arbejdede 10 piger på adressen og at hun flytter til Horsens i næste uge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Esnie skrev, den 20.11.2024 at 13:08:

Lyder som om i kom dårligt ind på hinanden. Havde du på forhånd afstemt forventninger med hende om at det var ok du rørte hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tinapigen skrev, den 20.11.2024 at 13:56:

Det lyder som en træls oplevelse og at i er kommet skævt fra start i forhold til at skabe en god kemi.. Man kunne evt guide i forhold til massagen, hvis man vil forsøge at få det bedste ud af sine penge. Man kan jo gøre det på en meget blid måde, ved at beskrive, hvad man godt kan lide :x Ved ikke om du har forsøgt, men tænker selv, det kunne være svært, hvis man er blevet afvist mht jeres aftaler at udtrykke sig sådan.. 

ift kolde hænder, har jeg selv kolde hænder og det er også ubehageligt for dem jeg er sammen med. Du kan evt ligge lidt på dem, så de bliver varmere og så er i mænd installeret med noget af en radiator forneden… Gør da brug af den, så er der ingen undskyldninger :P

Håber du finder noget godt næste gang :rolleyes:

Det var ret klart beskrevet hvad vi skulle - det var bare slet ikke det hun gjorde - olie massage med hvad der tilhøre , men ingen olie .

havde kølige hænder ja , men ikke mere en det , og hun virkede ugidelig.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
D-Doggy skrev, den 22.11.2024 at 14:43:

Lyder som om i kom dårligt ind på hinanden. Havde du på forhånd afstemt forventninger med hende om at det var ok du rørte hende?

Alt var “beskrevet” olie massage uden olie som hun åbenbart havde givet til en anden pige . Og ja gensidig berøring var aftalt , og bekræftet .

ekstrem dårlig oplevelse .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Esnie skrev, for 9 minutter siden:

Det var ret klart beskrevet hvad vi skulle - det var bare slet ikke det hun gjorde - olie massage med hvad der tilhøre , men ingen olie .

havde kølige hænder ja , men ikke mere en det , og hun virkede ugidelig.. 

Ked af, at du havde en træls oplevelse… Dem kan jeg læse, at der er en del af… Håber du er kommet godt videre :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
D-Doggy skrev, den 22.11.2024 at 14:43:

Jeg tog en for holdet. 
En gang imellem skal man lade tvivlen komme den anklagede til gode. Men her kan jeg bekræfte at pigen er så langt fra skærmen pga. af stoffer og/eller hash, at komme skævt ind på hinanden får en helt ny betydning. 
Hun aner ikke hvad tantra eller nuru er, andet end det er noget olie. Der stank så kraftigt af “røg” på værelset, at jeg kunne lugte og smage det flere timer efter. Latex madrassen og briksen kunne jeg heller ikke få øje på. Pæn men tydeligt meget påvirket pige. Ikke hende på billederne. Tag dit tøj af, sagde hun og forlod rummet med pengene. Ok, nu var jeg kommet. Hun kom tilbage satte sig på sengen med ryggen til og tog sin top af. Jeg spurgte, skal jeg liggr på sengen? Ja og ok, så begyndte hun at hive i banditten og jeg spurgte, hvad med tantra og nuru oplevelsen? Hun ville bare lige varme op!!!  Tantra og nuru er den perfekte forførelse evt. med en afsluttende udløsning. Rækkefølgen var noget uvant og jeg måtte afbryde hende og sagde det her virker ikke for mig. Straks indtog hun den i tidligere indlæg nævnte sure attitude. Gentog og gentog I am a good girl. I do good massage. Keep the money og farveller. Stakkels pige. Helt sikkert en handlet pige som var der meget mod sin vilje og fandt sin “overlevelse” i tåger af hash og stoffer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
elcon71 skrev, den 16.12.2024 at 09:26:

Jeg tog en for holdet. 
En gang imellem skal man lade tvivlen komme den anklagede til gode. Men her kan jeg bekræfte at pigen er så langt fra skærmen pga. af stoffer og/eller hash, at komme skævt ind på hinanden får en helt ny betydning. 
Hun aner ikke hvad tantra eller nuru er, andet end det er noget olie. Der stank så kraftigt af “røg” på værelset, at jeg kunne lugte og smage det flere timer efter. Latex madrassen og briksen kunne jeg heller ikke få øje på. Pæn men tydeligt meget påvirket pige. Ikke hende på billederne. Tag dit tøj af, sagde hun og forlod rummet med pengene. Ok, nu var jeg kommet. Hun kom tilbage satte sig på sengen med ryggen til og tog sin top af. Jeg spurgte, skal jeg liggr på sengen? Ja og ok, så begyndte hun at hive i banditten og jeg spurgte, hvad med tantra og nuru oplevelsen? Hun ville bare lige varme op!!!  Tantra og nuru er den perfekte forførelse evt. med en afsluttende udløsning. Rækkefølgen var noget uvant og jeg måtte afbryde hende og sagde det her virker ikke for mig. Straks indtog hun den i tidligere indlæg nævnte sure attitude. Gentog og gentog I am a good girl. I do good massage. Keep the money og farveller. Stakkels pige. Helt sikkert en handlet pige som var der meget mod sin vilje og fandt sin “overlevelse” i tåger af hash og stoffer. 

Er det pigen på billederne?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, tror jeg faktisk ikke. De er meget glattede ud. Måske er hendes brug af euforiserende stoffer med til at hærge hende hud osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
elcon71 skrev, for 19 timer siden:

Måske er hendes brug af euforiserende stoffer

Ingen beskyldinger om brug af stoffer, tak! Du har været her i over 10 år. Du ved bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har desværre også været der.

hun ligern billederne lidt. De kunne godt være en yngre udgave. Hvis man ikke må antyde stoffer, så må jeg sige, at der var noget helt galt. Nærmest ustyrligt temperament der nær endte galt.

jeg sflører ik detaljer men jeg fik en udløsning på bryst uden sex selvom der var aftalt sex uden og cip

både på sms og mundtligt

så blev hu agressiv og jeg gik

En skam for på trods af bøvlet så var der et eller andet ved krop (især tits) der tændte mig, og ung er hun. Har lyst derfor til st besøge hende igen men gør det ikke, for det er penge ud i toilettet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare jeg havde læst denne tråd inden mit besøg i lørdags 15/2 .

hendes billeder er falske og ligner hende slet ikke. Så da jeg ville gå igen på grund af dette.... ville hun have 500,- for min ulejlighed ..det afslog jeg at betale, men det resulterede så i at hun tog en billardkugle fra sin kommode og gav mig et knytnæve slag i ansigtet, det gav den kraftigste blodtud jeg har prøvet . Så for at slippe ud uden flere skræmmer og med livet i behold- fik hun de 500 ..inden hendes “kæreste” ville komme og tæve mig yderligere. 

Det er den mest sindsyge oplevelse jeg har haft i min tid i det miljø ...hun skal være gled for jeg ikke har politianmeldt hende for vold. 

Så pas på derude med at besøge hende her, hun har et temperament som ikke er sundt for nogen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dylan skrev, den 11.1.2025 at 22:47:

Er det pigen på billederne?

Den dag en pige får skylden for at have givet anmelderen HIV, ringet til hans kone, løjet om at være gravid, afpresset ham for penge og sendt mænd ud for at give ham en omgang tæsk...... 

Jamen den dag, vil der stadigt være een herinde der spørger om det var hende på billederne/ billeder er vellignende, hvad priser kører hun med osv..

det er faktisk lidt skræmmende, men også meget meget sjovt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...