Hop til indhold

Choko tøs fra Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hvor er Choko tøsen blevet af? 
Hun har været flere steder i Aalborg?

Savner at bruge hende:-D 

Skrevet

Vi er vist flere der savner en tur med hende. Min sidste gang hos hende, må være for noget over et år siden.

Det var ikke så stor en succes, hun var lidt gnaven. Måske det var et tegn på at festen var forbi. Hun har somme tider sagt, at det var lidt svært at skulle forholde sig til så mange mænd, og så meget sex.

Jeg håber hun er faldet til ro og har det godt, men skulle hun dukke op her igen.... så er jeg klar til at prøve igen :)

Skrevet
LoadShouter skrev, for 2 timer siden:

Hvor er Choko tøsen blevet af? 
Hun har været flere steder i Aalborg?

Savner at bruge hende:-D 

Åh jeg blev lige så glad - troede lige den dejlige Chokotøsen var tilbage, hende har jeg besøgt mange steder i og omkring Aalborg, jeg kan ikke fortælle, hvad hun gær, men hun drager mig så,meget 

Skrevet

Ja - hun er (var) godt nok lækker at være sammen med. Jeg melder mig i koret af dem, der savner hende. 
Hun har jo tidligere holdt pauser, så om vi kan være heldige, at hun starter op igen er jo vanskelig at spå om, men vi kan da håbe. 

Tjon

Skrevet
  • Author

Ja, hun var godt nok vild fræk at være sammen med.! Ikke meget hun sagde nej til.!:-D
Håber hun en dag er tilbage:-D

Skrevet
LoadShouter skrev, den 20.11.2024 at 18:59:

Ja, hun var godt nok vild fræk at være sammen med.! Ikke meget hun sagde nej til.!:-D
Håber hun en dag er tilbage:-D

Hun har skiftet navnet ud til Sara,har set hende under det navn, land tid siden. Der står også noget et sted, hvor jeg fandt ud af det,kan ikke lige finde det.prørv og led 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.