Jernsvinet 13991 Skrevet 7. Marts, 2014 (edited) Jah, måske skulle den i hyggesnak istedetfor - meeen? Test og coaching af massagepiger - 15 visning(er) Oprettet idag kl. 11:28 Er du glædespige? Er du i tvivl om, hvordan dine kunder opfatter dig og dine ydelser? Jeg har gennem mange år været en erfaren besøgende hos glædespiger og har erfaret, at rigtig mange faktisk er usikre på det de laver og om det er godt nok. Nogle tænker, at mænd synes et hul er et hul, men sådan er det slet ikke. Du kan nu bestille mig til at teste dig og give dig struktureret feedback på dig og dine ydelser. Skriv til mig og lav en aftale. [email protected] https://annoncelight.dk/annonce/110278/test-og-coaching-af-massagepiger Send en PB til mig http://www.eroguide.dk/forum/user/11084-jernsvinet/ istedetfor - det er gratis og jeg er også lidt en handyman, hvis du skal have hængt hylder op Redigeret 7. Marts, 2014 af Jernsvinet 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
teebee57 25 Skrevet 7. Marts, 2014 (edited) smartass ja det skal jo pröves - held og lykke! Redigeret 7. Marts, 2014 af teebee57 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 7. Marts, 2014 Der er sikkert også et par drenge i Ørstedsparken, der kunne bruge lidt råd og vejledning... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 7. Marts, 2014 Hej Jernsvin. Jeg har den samme erfaring/baggrund som dig. Så når du er helt udmattet og ikke orker at teste flere, må du gerne henvise til mig, så jeg kan træde til som vikar.... -----men Ørstedsparken og lignede er jeg ikke interesseret i.---- 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Støvlemanden 142 Skrevet 7. Marts, 2014 Jernsvin, hvis du en dag skulle lægge dig syg, og deralte er forhindret, så skal du endelig sende en PM. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 7. Marts, 2014 Jernet. Jamen du skal være velkommen til en test tur hos mig. Det skal kun koste dig 1000 kr for 30 min og 1600 for 60 min. Jeg har vist en ledig stund i Ålborg i morgen så der er du velkommen.. loool. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 7. Marts, 2014 Den sidste I.... er ikke ... nåhh ja, I kender selv resten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nette 98 Skrevet 7. Marts, 2014 ;-) En test af mig koster 1000 kr fra ½ time ;-) Du er meget velkommen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 7. Marts, 2014 jeg syntes du skal teste nette, hun er god . og hvis du ikke magter då send en om til mig, så tester jeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 7. Marts, 2014 Hehe, ser ud som om pigerne kan blive godt gennemtestede, hvis jeg jernet skulle løbe varmt, men jeg havde nu ikke tænkt mig, at skulle betale for at udføre en sådan dybdeborende test - især ikke, hvis der også skal lægges rør ind og monteres termostatbruser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 7. Marts, 2014 ejjj der går jo helt kinder i det her -- knald - bruser og hyldeophæng.. det er jo hele tre ting på en gang... ejj det går da virkelig ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 7. Marts, 2014 (edited) ejjj der går jo helt kinder i det her -- knald - bruser og hyldeophæng.. det er jo hele tre ting på en gang... ejj det går da virkelig ikke Du kan da også få et ophold i sommerhus, sex og egen chauffør: https://annoncelight.dk/annonce/110283/pige-tjen-10-15-000-paa-1-weekend-laan-kliniklolale-sommerhus-gratis-i-bytte-med-sex-med-mig Pige: tjen 10-15.000 på 1 weekend? Lån kliniklolale/sommerhus gratis/i bytte med sex med mig - 9 visning(er) Oprettet 1 dag(e) siden d. 07. Marts 2014 kl. 11:52 Jeg har 2 store luxussommerhuse i Nord og Nordvestylland - de er 150-180 m2 og har 3-4 værelser, 2 badeværelser, pool, kabel TV, internet mv. Begge huse ligger diskret, i et sommerhusområde, ret tæt på en mellemstor by og en hovedvej - fine og diskrete steder Jeg er interesseret i at låne et af husene ud til en pige/piger i bytte med sex - på den måde at du låner sted til kundemøder gratismod at jeg får sex af dig mens vi er i sommerhuset på samme tidspunkt (som det nu passer ind med kunder mv). Jeg vil være tilstede, da husene er helt nyrenoverede, men husene er så store, at vi sagtens kan være der begge 2 uden at skulle være sammen/i samme rum hele tiden. Vores sex indpasser vi naturligvis efter dig og dine kunder - har forståelse for det skal passes mens du er der Hvis du er interesseret kan jeg også være chauffør for dig, mens du er der. Jeg er som sagt ikke interesseret i penge, men udelukkende i bytte med sex - alt hvad du tjener er til dig. Jeg er en helt almindelig fyr i forhold, der søger en fræk oplevelse på denne måde. Synes vi begge det går godt kan vi evt. gentage det, men det taler vi om efter 1. gang. Jeg er 100% seriøs og diskret - er du også det, så send mig mail med foto: [email protected] Desværre/heldigvis har jeg ikke noget sommerhus - men hvis du lejer et, skulle jeg nok kunne levere de andre 2 ting - ellers kan jeg tilkalde forstærkning herinde fra Redigeret 7. Marts, 2014 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nette 98 Skrevet 8. Marts, 2014 Ja ja...fantasien overstiger gang på gang virkeligheden.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg