Hop til indhold

Nogen der har erfaringer med disse 2? Lise og rikke

Featured Replies

Skrevet

Prøv at skrive til dem med følgende besked og se hvad der sker.

”hej jeg vil gerne bestille en tid, jeg forventer at du er DANSK, da du skriver på dansk, har dansk flag mm. Hvis du ikke snakker dansk, er dansk vender jeg om i døren, ligeledes hvis dine billeder er misvisende “

Jeg vil gerne høre om du får noget svar.
Søg lidt tilbage på Tantra, Sanne, dansk flag mm, så vil du se en masse røde flag, det kan godt være at jeg tager fejl, men jeg tvivler. Ca en gang om ugen er der annoncer som ligner de to her oppe og vende, hvor det viser sig at det er snyd og bedrag.

Skrevet
  • Author
Den nye grydeske skrev, for 2 minutter siden:

Prøv at skrive til dem med følgende besked og se hvad der sker.

”hej jeg vil gerne bestille en tid, jeg forventer at du er DANSK, da du skriver på dansk, har dansk flag mm. Hvis du ikke snakker dansk, er dansk vender jeg om i døren, ligeledes hvis dine billeder er misvisende “

Jeg vil gerne høre om du får noget svar.
Søg lidt tilbage på Tantra, Sanne, dansk flag mm, så vil du se en masse røde flag, det kan godt være at jeg tager fejl, men jeg tvivler. Ca en gang om ugen er der annoncer som ligner de to her oppe og vende, hvor det viser sig at det er snyd og bedrag.

Jeg har oplevet at tage over til adressen også er det ikke kvinderne på billederne generelt, altid en der ikke er dansk, måske har samme hårfarve og kropstype men ikke dem på billederne aldrig. Derfor spørger jeg nemlig, tak for hjælp

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.