Hop til indhold
fyr9000

TT i Aalborg, igen

Recommended Posts

ADVARSEL: Dette er ikke en anmeldelse, nærmere en (næsten kvalmende) beskrivelse af min oplevelse.

 
Som man kan læse >her har jeg tidligere besøgt TT og huskede hende som smuk, sød og sexet, men desværre er den beskrivelse ikke helt rigtig. Den præcise beskrivelse efter at have fået min hukommelse genopfrisket i dag er at hun er voldsom smuk, usandsynlig sød og særligt super særdeles sexet.
Man siger at hvis den første gang var en succes, bliver den anden gang det sjældent. Derfor besluttede jeg mig for at springe det anden besøg over og gå direkte til nummer tre ;)
 
Inden besøget havde jeg forhørt mig om hun evt. havde et frækt lak outfit, for det ville lige sætte prikken over i'et for mig - det havde hun :) Ved mit første besøg havde vi skrevet sammen ca. en time før vi mødes, men denne gang havde jeg booket en aftale et døgn i forvejen - dårlig idé. Forventningerne var i top, men søvnen var ikke god når man ligger på et stift lem det meste af natten. Efter at have fået udløsning på hendes store bryster i dag håber jeg på bedre søvn i nat.
 
Hvis jeg skulle lave en list med mine ønsker til min drømme kvinde, ville TT opfylde samtlige punkter. Nogle punkter kunne for eksempel være
 
  • smilende men særdeles uartig 
  • Ikke bare store men også flotte bryster
  • langt lyst hår
  • højehæle
  • tatoveringer
  • solbrun
  • lange negle
  • frække outfits
  • nærværende
  • ...
 
Hun har simpelhen hele pakken! Jeg er 100% klar over, at hun bestemt ikke falder i alles smag. Men det er kun godt det samme, for ellers skulle vi jo stå i kø til byskiltet i Vodskov.
Sandsynlighed for gentagelse: Ja, måske ser i mig gå rundt i Vodskov med en indkøbsvogn og samle flasker, for jeg er allerede begyndt at spare sammen til mit næste besøg.
 
 
Thomas (fyr9000)
 
Redigeret af fyr9000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

ADVARSEL: Dette er ikke en anmeldelse, nærmere en (næsten kvalmende) beskrivelse af min oplevelse.

 

 

 

Det var måske mere korrekt at skrive en beskrivelse af dit syn på kvinden end en beskrivelse af din oplevelse. Du skriver jo stort set intet om din oplevelse.

 

Men bortset fra det, så glædes jeg og sikkert også mange når en kunde skriver så passioneret  og respektfuldt omkring en pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...