Hop til indhold

Roxy viby

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Nej, kun spansk. Vi fandt ud af det med google oversæt.

Skrevet

Meget nysgerrig på hendes squirt. Om det er en lille smule eller om hun virkelig kan sprøjte.

Havde du tilfældigvis det på menuen?

Skrevet
Pr1nt skrev, den 19.11.2024 at 13:18:

Meget nysgerrig på hendes squirt. Om det er en lille smule eller om hun virkelig kan sprøjte.

Havde du tilfældigvis det på menuen?

Jeg har prøvet. Måske var det mig der ikke lige vidste hvor jeg skulle trykke :P Der kom lidt squirt, super frækt og sød pige. Men ikke squirt i samme mængder som Laura der var i byen for nogle uger siden…

Skrevet

Damn, hende Laura missede jeg vist. Må holde nærmere øje med anmeldelser af squirt. Tak for tilbagemelding john

Skrevet
Olddirtybingocover skrev, for 8 timer siden:

@Boink og @Johnjohn78 kan i sige lidt om jeres oplevelse med pigen? 

Kysser hun fx. m. tunge eller er menuen bare endnu en "standard pimp" tekst?

Der var tunge. Men ikke en gfe oplevelse. Men den slags handler også om kemi. Men igen sød pige.

Skrevet

Hvad med hendes bryster? De ser okay store ud, men hun skriver at det er en b skål?
hva siger i drenge?? 

Redigeret af The jyde

Skrevet
The jyde skrev, for 16 minutter siden:

Hvad med hendes bryster? De ser okay store ud, men hun skriver at det er en b skål?
hva siger i drenge?? 

De er store. Ikke en b-skål.

Skrevet

Hej drenge, 

jeg kan give en god anbefaling herfra også. Hun er meget imødekommende og ser ud som på billederne. Jeg havde aftalt 45 min. Og blev budt velkommen af denne skønhed.  jeg fik det jeg kom efter og tiden blev holdt. 

Alt i alt en god oplevelse

Skrevet

Besøgte hende i aften i Aarhus. Hun kan lidt engelsk nok til at man kan aftale det mest basic og sige hvad man vil. 

Han sagde hun var fra Venezuela 

pigen er virkeligt smuk blød og dejlig. Hendes billeder på hendes profil gør retfærdiggør ikke hendes skønhed, wow en flot pige irl.

hun har fået lavet bryster men den kirurg der har lavet dem fortjener en guld medalje.

hun har også fået lavet lidt ved numsen så den bare er legendarisk men stadig ser ok naturlig ud. Nok den samme kirurg
pigen er 10/10
stedet er 10/10

sex delen er meget vanilla men hun er sød og et virkeligt et besøg værd og indlever sig så godt hun kan.

pas godt på hende

Redigeret af donejohn
Jeg er en hat og laver stave fejl

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.