Amanduh 164 Skrevet 18. November, 2024 ... Som sender og modtager mails pålideligt og ikke bare sletter gamle mails i vildskab selvom der er rigeligt plads? Jeg tænker i særdeleshed jer (piger m/k) der bruger det professionelt. Jeg er træt af Hotmail og Gmail, så ingen af dem duer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1830 Skrevet 18. November, 2024 Amanduh skrev, Lige nu: ... Som sender og modtager mails pålideligt og ikke bare sletter gamle mails i vildskab selvom der er rigeligt plads? Det har jeg godt nok aldrig oplevet med Gmail? Men hvis du søger en Privacy orienteret webmail, kan jeg klart anbefale https://proton.me/da/mail 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1779 Skrevet 18. November, 2024 Jeg oplever absolut ingen problemer med gmail, men hvis du vil væk fra disse, kan jeg ligesom Needy anbefale proton-mail. Kan dog ikke huske hvor meget plads der er i gratisudgaven. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1830 Skrevet 18. November, 2024 Elprebsi skrev, Lige nu: Jeg oplever absolut ingen problemer med gmail, men hvis du vil væk fra disse, kan jeg ligesom Needy anbefale proton-mail. Kan dog ikke huske hvor meget plads der er i gratisudgaven. 1 GB https://proton.me/da/pricing 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 992 Skrevet 18. November, 2024 Privat bruger jeg Gmail. Professionelt har vi egen emailserver, som vores IT-afdeling står for. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maspero 185 Skrevet 18. November, 2024 Jeg oprettede en Hotmail i 90’erne og den bruger jeg stadig - har iøvrigt mails tilbage fra år 2000 så umiddelbart ligger der ingen forfaldsdato på den platform. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoveReign 207 Skrevet 18. November, 2024 Jeg kan finde gamle mails tilbage fra 2015 da jeg oprettede mailen, og det er en gmail. Har aldrig oplevet problemer. Jeg har oplevet udfordringer med gmail hvis mails skal synkroniseres med et mailprogram på min telefon. Der er nogen mails jeg ikke kan fremsøge via app men kun via webbrowser. Er dét dit problem? I så fald har jeg ingen løsning andet end gå på mail via webbrowser. Det er da lidt irriterende i situationen, men så synes jeg heller ikke at det er værre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1830 Skrevet 18. November, 2024 Jeg har emails fra 2006 liggende i min Gmail. Det kan godt være Gmail er røvsyg at se se på, men så kan man jo skifte temaer og skins - funktionaliteten har jeg bestemt aldrig haft problemer med - og den er kun blevet bedre med årene synes jeg Jeg ved at der har været problemer med Gmail appen til iPhone - men det er nok mere IOS der har været problemet der. @SoveReign har ret i at du skulle prøve Gmail i din webbrowser - jeg har svært ved at forestille mig at der skulle være forsvundet emails fra Gmail. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din danske Girl Next Door 357 Skrevet 18. November, 2024 Jeg bruger også gmail. Men hvis jeg skulle skifte, ville jeg også vælge proton 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1158 Skrevet 18. November, 2024 Gmail er godt! Microsofts Hotmail/Outlook er dårligt privatiseret, så det ville jeg være påpasselig med. Måske Proton dog er det absolut bedste ja? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 967 Skrevet 18. November, 2024 (edited) jeg bruger også g-mail - har mails der er 15 år gamle, er ikke stødt ind i at mangle en, jeg ikke selv har slettet jeg bruger også mit eget domæne på det Redigeret 18. November, 2024 af fræk6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1358 Skrevet 18. November, 2024 Jeg bruger Godstart.dk Den kan ikke anbefales. Men så mange af mine profiler er bare bundet op på den mail, at jeg er låst. Men så har du i hvert fald en advarsel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister nysgerrig 8 Skrevet 19. November, 2024 Gmail har altid fungeret upåklageligt og det er let at søge gamle mails frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1830 Skrevet 19. November, 2024 Mister nysgerrig skrev, for 8 timer siden: Gmail har altid fungeret upåklageligt og det er let at søge gamle mails frem. Jep - tryk på "Alle mails" - så kommer hele baduljen frem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amanduh 164 Skrevet 19. November, 2024 Tak for jeres svar Jeg har oplevet både Gmail og Hotmail har slettet gamle mails uden jeg selv har gjort noget. Hotmail har slettet hele kundens side af samtalen så kun min side var tilbage. Så senere i forløbet da de skrev kunne jeg ikke se hvad de havde skrevet tidligere. Ret irriterende hvis man fx skal bevise at de har booket en tid uden at dukke op, og nu prøver de at booke en tid igen. Til alt mit personlige bruger jeg Protonmail, men jeg har bare hørt at mange kunder her i branchen synes den virker lidt "shady" fordi mange scammere bruger Protonmail. Derfor har jeg afholdt mig fra det. Men måske man så alligevel skulle give det et skud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1830 Skrevet 19. November, 2024 Amanduh skrev, for 1 minut siden: Hotmail har slettet hele kundens side af samtalen så kun min side var tilbage. Så senere i forløbet da de skrev kunne jeg ikke se hvad de havde skrevet tidligere. Ret irriterende hvis man fx skal bevise at de har booket en tid uden at dukke op, og nu prøver de at booke en tid igen. Jeg er ikke sikker - men hvor længe siden er det det er sket? Det kunne være kunden har sat en timer på sin mail så den slettes automatisk efter et stykke tid - men jeg mener det er en ret ny feature. Amanduh skrev, for 2 minutter siden: Til alt mit personlige bruger jeg Protonmail, men jeg har bare hørt at mange kunder her i branchen synes den virker lidt "shady" fordi mange scammere bruger Protonmail. Derfor har jeg afholdt mig fra det. Men måske man så alligevel skulle give det et skud. Den er overhovedet ikke shady - det er en af verdens mest sikre webmails - du kan prøve at google det. Se fx her: https://travelsecurely.com/best-secure-email/ Der er jo en grund til at scammers og hackere anvender det Skulle du have behov for at overføre et adressekartotek er det også nemt. Her skal du eksportere adressekartoteket til en .csv fil. I Protonmail importerer du .csv filen. Har du behov for en Howto så skriv i tråden her. Ved dog ikke med kalenderbegivenheder - det plejer at være noget mere bøvlet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg