Hop til indhold
Lucash

Thai klinik Frederiksberg - Hjælp... Har nogen erfaringer ?

Recommended Posts

Hej ærede medlemmer

Kan nogen sige noget godt eller skidt om dette sted - har prøvet at søge, dog uden resultat. Men måske det bare er mig:

http://www.massage4you.dk/

det er på Frederiksberg - at dømme ud fra billeder, ser det tiltalende ud - hvis man er til modne erfarende Thai kvinder - priserne ser også rimelige ud. Men på en eller anden måde, ser det også rimeligt seriøst ud!! :shock:

God week-end :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Lucash

Ikke andet end at det var nævnt i pressen for et par år siden.

Var for nogle måneder lige ved, men kunne ikke finde en parkeringsplads.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej har også været der, da det hed "body care 4 you" og fik massage af pigen i den laksefarvede kjole på øverste billede, det var en god massage og jeg fik ikke tilbudt sex bagefter ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

I steder for at "lytte med her", :wink:  så besluttede jeg mig i dag for at tage på besøg og vurdere stedet. Da jeg kom frem kunne jeg se, at jeg havde været der før - dog uden at kunne huske oplevelsen. Havde dog billedet med de store bryster på nethinden, så jeg gik ind. Mødte pigen og brysterne, så selvfølgelig måtte jeg have en ½ time til 250. Det var udemærket massage, og der blev da også hevet lidt. Forhandlingerne afslørede at der var mere på menu'en og jeg tror som også man kunne gå hele vejen hvis man havde tanket godt op i banken før besøget. Jeg nøjedes med et hj og pigen i natura til en rimelig pris. Udemærket håndværk, omend der ikke var den store lyst til gensidig berøring. Jeg fik hvad jeg kom efter, men tror ikke jeg kigger ind igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg var forbi for ca. en måned siden. det var ikke pigen på billederne, selvom det var hende jeg havde håbet at møde. traf en anden køn kvinde. nok midt 30, høj og slank. massagen middel og Hj under ditto.

gammel rotte: hvordan tager brysterne sig ud i natura? altså hende i den laksefarvede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...