Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg var forbi Dasha  for at få en afslappende tantra massage, OMG. hvor er hun sød, kærlig og en meget dygtig Tantra massør,

jeg vil gå så langt som at sige man føler sig elsket det par timer behandlingen vare. 

Der står tydeligt i hendes annonce at hun ikke tilbyder sex, men jeg vil gå så langt som at sige hendes Tantra massage er langt bedre end sex. 

Det er bestemt en massage jeg drømmer om at prøve igen.
og husk nu drenge, at det er ikke et sted hvor man kommer for at få en hurtig omgang sex. 

Det er et sted du tager hen for at opleve en fantastisk hengivende tantra massør som er den bedste jeg nogensinde har mødt. 

https://annoncelight.dk/showad/414984

Skrevet

Fedt for dig. Dog ikke meget du nævner om selve teknikken og massagen. Mere at hun var sød.

Har du haft erfaring med rigtig diplom tantra før?

Brugte Dasha synkron vejrtrækning og Yab-Yum?

Skrevet

Tak:). Skal besøge aalborg om nogle måneder, så det lyder lokkende, er hun placeret i/omkring centrum? 

Skrevet
Økomand skrev, for 31 minutter siden:

Tak:). Skal besøge aalborg om nogle måneder, så det lyder lokkende, er hun placeret i/omkring centrum? 

Prøv at læse det indlæg som nillerniller linker til ovenfor, inden du besøger hende - ellers spilder du bare dine penge. Men anyhow, det er jo dine penge, så ...... :)

Skrevet
  • Author
nillerniller skrev, den 18.11.2024 at 18:36:

Fedt for dig. Dog ikke meget du nævner om selve teknikken og massagen. Mere at hun var sød.

Har du haft erfaring med rigtig diplom tantra før?

Brugte Dasha synkron vejrtrækning og Yab-Yum?

Jeg indrømmer gerne, jeg ved ikke ret meget om Tantra. Men ja, hun tilbød at starte med vejtrækningsøvelser. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.