Hop til indhold

Recommended Posts

Har luret med på sidelinjen et stykke tid og også nydt godt af anmeldelserne herinde. Har bl.a. haft nogle dejlige besøg hos Kia og Sara da de stadig var aktive i Ørestad. Har også været hos Sofie på Frederiksberg. Søger oplevelser med piger i den stil, har selvfølgelig tænkt mig at besøge bly, men hun er i Århus i næste uge, så andre forslag modtages taknemmeligt. For at ridse op, amatør agtig pige og det franske skal være uden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har selv benyttet forum.dk (nu superchat.dk) en del før i tiden og fundet masser af piger, der ville tjene penge. Få deres Skype, og undgå at presse dem, hvis de ikke kan, så skal du nok hurtigt få oparbejdet et godt 'lager' af piger, du kan kontakte

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes der er meget langt imellem pigerne på forum/superchat, for det meste er der ingen som svarer da de bliver overfaldet med beskeder.

Har du nogle gode tips til hvordan man kommer i kontakt med amatørpiger på forum/superchat?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kva

Ellers kan man oprette profil på sugardaters.dk har selv haft besøg fra 4 forskellige piger i Kbh og det kostede alt fra 1000 till 3000!! De er 100% amatører ! Den sidste der kom var 19 og fra Holte meeegaa lækker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svar. Situationen er ikke lige sådan at jeg kan bruge en masse tid på div. Chats og dating sites. Defor jeg efterlyser de mere amatøragtige glædespiger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sugardaters er et godt bud selvom mange af pigerne virkelig forventer høj betaling. Men med lidt tålmodighed kan du virkelig forhandle dig frem til et "røverkøb". Fandt en smuk ung sort pige på 18 som kom forbi når jeg havde tid og knaldede som en besat for 1000 per besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige brugt en times tid på Superchat og havde flere chatvinduer åbne. Det lykkedes mig ikke engang at indlede en dialog med nogen af pigerne. På trods af mængder af beskeder. Jeg tror ikke pigerne derinde er interesserede i møder. En del af pigerne er måske også mænd.

Kun da jeg en enkelt gang brugte ordet "gavmild" om mig selv så var der en vred besked tilbage at jeg ville blive anmeldt og 5 min senere var jeg smidt ud af dette chatrum, men kunne dog bruge de andre.

ER der slet ingen gratis chats hvor gavmilde mænd kan møde piger der trænger til lommepenge eller bare alm. kvinder der vil have et frækt møde?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...