PeterG 122 Skrevet 18. November, 2024 Først vil jeg gerne slå fast, at jeg respektere udbydere af diverse ydelser 100 %, ligesom jeg også 100 % acceptere brugerne af de selv samme. Som alt andet her i livet, mener jeg det går ud på at behandle alle ordentlig og med respekt, uanset situationen. Jeg er selvfølgelig klar over, at jer glædespigerne, I er her formentligt primært for pengenes skyld. Ikke noget forkert i det. Der er måske også andre grunde ? Og brugerne, ja vi er her for spænding, det uforpligtende og nogen gange måske en lille håbløs forelskelse. Sikket også andre grunde. Der jeg vil hen er: Kære glædespiger, føler i nogensinde en 100 % lyst til sex, altså måske endda ligefrem glæder sig til dagen, eller måske bare et enkelt besøg i løbet af dagen. Jeg kan da læse mig til der er masser af mænd, som forbereder og glæder sig i lang tid inden et besøg. Måske der også fandtes noget tilsvarende blandt jer glædespiger ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1125 Skrevet 18. November, 2024 Det er jeg sikker på, vi er mange piger der gør - jeg tænker også mange piger er her for andet end for pengenes skyld. Blev jeg ikke betalt for sex, ville jeg ikke have råd til at rejse landet rundt og møde søde mænd Det er sandt, men jeg sprang faktisk ud i det efter jeg havde kørt ned til en fyr bare for et knald og min daværende veninde som allerede var i branchen sagde “hold kæft, hvor er du dum - du kan sku da tage penge for det der” (hun sagde det kærligt ment) nå ja, hun havde måske en pointe der… hvorfor ikke tage penge for det, når man kan 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldie 200 Skrevet 18. November, 2024 (edited) PeterG skrev, 1 time siden: Der jeg vil hen er: Kære glædespiger, føler i nogensinde en 100 % lyst til sex, altså måske endda ligefrem glæder sig til dagen, eller måske bare et enkelt besøg i løbet af dagen. Jeg kan da læse mig til der er masser af mænd, som forbereder og glæder sig i lang tid inden et besøg. Måske der også fandtes noget tilsvarende blandt jer glædespiger ? Kære PeterG Det er da almindelig kendt at alle glædespiger er nødt til at sidde på et håndklæde, medens at de venter utålmodigt på at husarerne kommer på besøg Oldie Redigeret 18. November, 2024 af Oldie 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 18. November, 2024 PeterG skrev, for 54 minutter siden: Kære glædespiger, føler i nogensinde en 100 % lyst til sex, altså måske endda ligefrem glæder sig til dagen, eller måske bare et enkelt besøg i løbet af dagen. Jeg kan da læse mig til der er masser af mænd, som forbereder og glæder sig i lang tid inden et besøg. For to år siden ja, men ikke mere end det. Jeg havde en sådan forberedelse til et møde med jer mænd i flere år, men ikke længere siden jeg stoppede opdagede jeg at I ikke gjorde - hvilket gav mig ingen mening til fortsættelse følger I kommer og efterlader pengene, det er det eneste I kan og kunne. Man kan næsten sige, at der er ingen følelsen og tilliden fra jeres side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 994 Skrevet 18. November, 2024 Mook skrev, for 2 minutter siden: I kommer og efterlader pengene, det er det eneste I kan og kunne. Man kan næsten sige, at der er ingen følelsen og tilliden fra jeres side Og I knalder kun gamle liderlige stoddere, fordi I elsker penge. Faktisk kan I slet ikke lide sex. Særligt hvis I ikke er født og opvokset i Danmark. ... Eller måske skulle vi lade være med at generalisere, når vi snakker om så store folkegrupper? 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 18. November, 2024 (edited) Eventyrmanden skrev, for 19 minutter siden: Og I knalder kun gamle liderlige stoddere Jeg knepper med alle der har og kan give en følelse mens vi knepper — om hvad andre pigerne laver — er ikke min business Redigeret 18. November, 2024 af Mook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 994 Skrevet 18. November, 2024 Mook skrev, for 8 minutter siden: Jeg knepper med alle der har og kan give en følelse mens vi kneppes — om hvad andre pigerne laver — er ikke min business Og jeg både forbereder mig og ser frem til mine møder - min hensigt var at komme med et eksempel på hvorfor man ikke kan generalisere på den måde du gjorde i dit tidligere indlæg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18198 Skrevet 18. November, 2024 Jeg kan kun tale på egne vegne.. Jeg har flest stamgæster.. Mænd jeg ser stortset hver måned.. Jeg tror det ville være fysisk umuligt ikke at få en form for forhold til hinanden og glæde sig til at se hinanden igen.. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 586 Skrevet 18. November, 2024 Mook skrev, for 22 minutter siden: For to år siden ja, men ikke mere end det. Jeg havde en sådan forberedelse til et møde med jer mænd i flere år, men ikke længere siden jeg stoppede opdagede jeg at I ikke gjorde - hvilket gav mig ingen mening til fortsættelse følger I kommer og efterlader pengene, det er det eneste I kan og kunne. Man kan næsten sige, at der er ingen følelsen og tilliden fra jeres side Så kan jeg kun sige, at der er forskel på fisk og det er der sørme også på os mænd og jer søde glædespiger. Jeg håber ikke der er ret mange, af de piger jeg har besøgt - og stadig besøger som føler, at jeg bare er en kold skid der efterlader et bundt sedler og en kold følelse. Skulle det være tilfældet, så vil jeg meget gerne vide det, så jeg enten kan ændre mig eller besøge nogen der ikke har den opfattelse af mig. Dog vil jeg da gerne påpege / indrømme, at møder jeg en kold og mekanisk pige ( og som så mange andre, først opdager det når det er for sent og pengene er faldet osv.) ja så efterlader jeg nok ikke andet end, et bundt sedler og en skuffet følelse. Både over at jeg ikke opdagede, at pågældende pige enten ikke har lyst til det hun laver eller bare er kold og pengegrisk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snowkissed 34 Skrevet 18. November, 2024 Jeg er helt ny i den her verden, men da jeg gjorde mine første erfaringer i fredags, var der bestemt at nysgerrighed og lyst. Jeg ventede i spænding og havde sex med de dejligste mænd Generelt nyder jeg at udforske, og have sex med forskellige mennesker uanset om der er penge involveret eller ej. Det kan noget forskelligt 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 18. November, 2024 (edited) Eventyrmanden skrev, 1 time siden: et eksempel på hvorfor man ikke kan generalisere på den måde du gjorde i dit tidligere indlæg. Kan du da godt husk dog altid på “ to sider af samme mønt” Redigeret 18. November, 2024 af Mook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 994 Skrevet 18. November, 2024 Mook skrev, for 8 minutter siden: Kan du da godt dog huske altid på “ to sider af samme mønt” Jeg kender udmærket godt ordsproget, men i din indledende kommentar forsøger du jo netop at sige det modsatte - at der kun er én side og at det er den dårlige side. Derfor har jeg lidt svært ved at forstå hvad du mener med denne kommentar. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 18. November, 2024 Eventyrmanden skrev, for 3 minutter siden: Jeg kender udmærket godt ordsproget, men i din indledende kommentar forsøger du jo netop at sige det modsatte - at der kun er én side og at det er den dårlige side. Derfor har jeg lidt svært ved at forstå hvad du mener med denne kommentar. Jeg kan selvfølgelig skrive på engelsk hvis du gerne vil have det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 994 Skrevet 18. November, 2024 Mook skrev, for 1 minut siden: Jeg kan selvfølgelig skrive på engelsk hvis du gerne vil have det Det må du gerne for min skyld, hvis det gør det nemmere for dig at udtrykke hvad du mener på engelsk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3416 Skrevet 18. November, 2024 PeterG skrev, for 3 timer siden: Der jeg vil hen er: Kære glædespiger, føler i nogensinde en 100 % lyst til sex, altså måske endda ligefrem glæder sig til dagen, eller måske bare et enkelt besøg i løbet af dagen Er det en gæst jeg har mødt flere gange, så glæder jeg mig til at se ham igen og ja for pokker jeg bliver tændt ved tanken, jeg ved jo hvad jeg har i udsigt og ventetiden imellem møderne kan være aaaaaalt for lang . Er det en ny mand, så er jeg spændt på hvad han er for én, men jeg er ikke tændt - det sker først når vi begynder at flirte og kysse osv . Jeg bliver ikke liderlig af at vide at en mand har lyst til sex med mig. Jeg bliver liderlig af at JEG har lyst til sex med HAM. 12 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spectrum 117 Skrevet 18. November, 2024 Mook skrev, for 4 timer siden: For to år siden ja, men ikke mere end det Tror du ikke bare at du skulle stoppe som glædespige og finde dig en kæreste? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 620 Skrevet 18. November, 2024 Jeg synes alt er spændende i det der og jeg elsker alt ved at være gladespige. Hi hi hi.... Jeg har sagt en gang til en stamkunde, at jeg tag mig bare det bedste fra jer mander. Jeres lidenskab og jeres penge. Jeg få bekræftelse, kan rejse rundt, lære så mange skønne mennesker at kende, har de mest spændene og dyppe samtaler. Min sult af berøring er snart altid fyldt op, jeg kan altid betale mine regninger og kan tilbyder mine børn hvad en alenemor enlige ikke kan tilbyde dine børn... Og selvom jeg få det bedste fra jer skønne mænder, er jeg alligevel drama fri og har aldrig kærlighed sår og fuldt fokus på hverdagen når jeg er i mit privat live... Mit live var aldrig bedre og jeg har aldrig følt så meget lyst til sex nogensinde før. Allerede tanken på, at jeg kan opfylde en mænds hudsult og han vil nyde at være tæt ved mig og jeg kan give en smule kærlighed lade min lyst kom fram og jeg glæder mig på min næste aftale... Jeg synes jeg er heldig at jeg er stærk nok at lade ligge alle samfunds normer og moral bagved mig og tørre mig at gøre det hvad jeg vil. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 19. November, 2024 Spectrum skrev, for 15 timer siden: Tror du ikke bare at du skulle stoppe som glædespige og finde dig en kæreste? Det gør jeg også hvis du læser mit indlæg. Man kan ikke lade være med at spørge, hvorfor er jeg stadig herind når jeg nu stopper med at sælge sex. Jeg synes stadigvæk at sex er altid noget spændende at prøve igen og igen og er netop jeg spændt på at prøve noget nyt( ift. et nyt koncept jeg finder på) Sexkøbere og sexsælgere har været en stor del i mit liv(succes) og samtidig har givet mig stor erfaring til mændenes bedste sex, når jeg tænker tilbage fra siden jeg kom til DK, hvor jeg vidste intet om sex. Håber det vil give mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2418 Skrevet 21. November, 2024 (edited) cowgirl.90 skrev, den 18.11.2024 at 21:37: ... er jeg alligevel drama fri og har aldrig kærlighed sår og fuldt fokus på hverdagen når jeg er i mit privat live.. Jeg har hørt eller læst flere piger sige noget lignende. Der er nok en del der har det sådan - og også mange af mændene. Jeg læste, i en helt anden sammenhæng - det handlede om a-romantik - en kvinde der skrev at hun foretrak sexarbejde frem for one-night-stands, netop fordi hun ikke ønskede dramaerne. Redigeret 21. November, 2024 af sneræven 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2046 Skrevet 21. November, 2024 sneræven skrev, for 1 minut siden: Jeg læste, i en helt anden sammenhæng - det handlede om a-romantik - en kvinde der skrev at hun foretrak sexarbejde frem for one-night-stands, netop fordi hun ikke ønskede dramaerne. Det er sgu egentligt meget godt formuleret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2333 Skrevet 21. November, 2024 Jeg tror de fleste mænd der har stukket fingrene ned i mine trusser 5 minutter efter jeg er træt ind ad døren, kan skrive under på, at jeg glæder mig til mine møder… 7 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miley_for_pleasure 375 Skrevet 10. December, 2024 JenniferRomantica skrev, den 18.11.2024 at 17:19: Jeg kan kun tale på egne vegne.. Jeg har flest stamgæster.. Mænd jeg ser stortset hver måned.. Jeg tror det ville være fysisk umuligt ikke at få en form for forhold til hinanden og glæde sig til at se hinanden igen.. Enig ! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miley_for_pleasure 375 Skrevet 10. December, 2024 Pianistinden skrev, den 18.11.2024 at 19:11: Er det en gæst jeg har mødt flere gange, så glæder jeg mig til at se ham igen og ja for pokker jeg bliver tændt ved tanken, jeg ved jo hvad jeg har i udsigt og ventetiden imellem møderne kan være aaaaaalt for lang . Er det en ny mand, så er jeg spændt på hvad han er for én, men jeg er ikke tændt - det sker først når vi begynder at flirte og kysse osv . Jeg bliver ikke liderlig af at vide at en mand har lyst til sex med mig. Jeg bliver liderlig af at JEG har lyst til sex med HAM. Godt formuleret ❤️ jeg har det fuldstændig på samme måde 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AnnikaLouise 272 Skrevet 11. December, 2024 PeterG skrev, den 18.11.2024 at 15:51: Først vil jeg gerne slå fast, at jeg respektere udbydere af diverse ydelser 100 %, ligesom jeg også 100 % acceptere brugerne af de selv samme. Som alt andet her i livet, mener jeg det går ud på at behandle alle ordentlig og med respekt, uanset situationen. Jeg er selvfølgelig klar over, at jer glædespigerne, I er her formentligt primært for pengenes skyld. Ikke noget forkert i det. Der er måske også andre grunde ? Og brugerne, ja vi er her for spænding, det uforpligtende og nogen gange måske en lille håbløs forelskelse. Sikket også andre grunde. Der jeg vil hen er: Kære glædespiger, føler i nogensinde en 100 % lyst til sex, altså måske endda ligefrem glæder sig til dagen, eller måske bare et enkelt besøg i løbet af dagen. Jeg kan da læse mig til der er masser af mænd, som forbereder og glæder sig i lang tid inden et besøg. Måske der også fandtes noget tilsvarende blandt jer glædespiger ? Personligt har jeg ikke sex uden at være liderlig. Derfor har jeg også kontakt med manden op til at vi skal ses med små søde og frække beskeder. Jeg bliver virkelig tændt når jeg går og gør mig klar til at få besøg. Men jeg ser også kun 1-2 mænd om ugen (nogle uger ingen) alt afhængig af hvor travlt jeg har i min hverdag Den mand jeg ser skal jeg have snakket i telefon med og have god kemi med, ellers vil jeg ikke ses 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg