Hop til indhold

Eget nummer?

Featured Replies

Skrevet

Hej

hvordan gør i når i kontakter de skønne kvinder, bruger i eget nummer eller hvile muligheder er der for at sende / modtage SMS og stadig være relativ anonym?

p

Skrevet

Jeg har et nr hos lebara, hvor man ikke kan se adressen, men man kan se nummeret når du ringer. Det koster 19 kr. om måneden. Jeg kan se at de kører tilbud netop nu hvor man får 6 måneder gratis.  Det er min bollofon :)  Jeg har set i Netto at man kan købe taletidskort, troede faktisk ikke de eksisterede mere, men der skal man sikkert også af med oplysninger om sig selv. 

Det var nemmere før i tiden, hvor man bare købte et taletidskort uden at man behøvede at give oplysninger og så fyldte på med mellemrum.

Men Lebara kan anbefales. Jeg bruger bare en gammel telefon. Sådan en har vi nok alle sammen liggende i skuffen.

Hvis du får skjult adresse (det bliver du spurgt om når du opretter på nettet), så kan de kun se dit nummer når du ringer og hvis de slår nummeret op bliver der kun vist dit navn, nogle steder tager de ikke telefonen hvis der ringes fra hemmeligt nr. Jeg har et helt almindeligt navn og efternavn så ingen problemer der.

Skrevet

Jeg plejer bare at bruge min egen telefon, Har svært ved at se hvorfor man skal skjule sig.

Pigen vil jo hurtigt ødelægge sin forretning hvis hun laver numre.

Men OK, jeg holder mig også mest til bordeller og går i hvert for langt udenom hvis der er den mistanke om at pigen ikke er der frivilligt..

Valter1000

Skrevet

Jeg vil lige tilføje at de fleste telefoner i dag kan tage to SIM kort, så SIM1 kan være dit nuværende nummer og SIM2 kan være dit bolofon nummer som du kun bruger til at kontakte GP.

PS. Brug altid et taletidskort eller lignende når du kontakter en GP, for der findes også svindeler og dem der forsøger at afpresse dig, hvis de har mulighed for at se dit navn og/eller Adresse,  de kan true med at kontakte konen, børn, familie og arbejdsgivere mm. Og hvem vil lige have det delt på Facebook :-o

Redigeret af lille_peter

Skrevet

Jeg har et taletidskort, hvor man også kan se nummeret. Der er ikke en mdr betaling på. Det skal dog tankes op via en hjemmeside.

men bruger dog næsten udelukkende nummeret til min whats app og skriver med pigerne på den måde.

Så behøver du ikke et abonnement eller fylde taletid op, da det kører via data

Skrevet
  • Author
Pascal skrev, for 45 minutter siden:

Jeg har et taletidskort, hvor man også kan se nummeret. Der er ikke en mdr betaling på. Det skal dog tankes op via en hjemmeside.

men bruger dog næsten udelukkende nummeret til min whats app og skriver med pigerne på den måde.

Så behøver du ikke et abonnement eller fylde taletid op, da det kører via data

hvilken udbyder benytter du ?

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, for 47 minutter siden:

Jeg vil lige tilføje at de fleste telefoner i dag kan tage to SIM kort, så SIM1 kan være dit nuværende nummer og SIM2 kan være dit bolofon nummer som du kun bruger til at kontakte GP.

PS. Brug altid et taletidskort eller lignende når du kontakter en GP, for der findes også svindeler og dem der forsøger at afpresse dig, hvis de har mulighed for at se dit navn og/eller Adresse,  de kan true med at kontakte konen, børn, familie og arbejdsgivere mm. Og hvem vil lige have det delt på Facebook :-o

Hej LillePeter, 

det var også min tanke :-) hvilken udbyder bruger  du ?

Skrevet
lille_peter skrev, for 55 minutter siden:

Det er vist ikke de fleste der kan. Ellers fine pointer. 

Skrevet
xxpeter skrev, for 41 minutter siden:

hvilken udbyder benytter du ?

lebara med tale tidskort 

Og det er rigtigt billigt nu hvis du har mulighed for at betale med kort (Ingen kone der kigger på kontoen)

Screenshot_20241118_163233_Chrome.jpg

Redigeret af lille_peter

Skrevet

Jeg bruger mit rigtige nummer, og det vil ikke tage mange minutter at finde navn og adresse på Krak.

Til gengæld kommer jeg kun hos piger, hvor jeg føler mig sikker på, at det ikke bliver misbrugt - det er jo ikke i nogens interesse, heller ikke pigernes, og jeg tænker, de opfatter det som en anerkendelse fra min side, og udtryk for, at jeg står ved mig selv og er til at stole på.

Jeg bruger selvfølgelig også mit rigtige navn, ellers giver det jo ingen mening.

Hvis de altså overhovedet bemærker det - telefondamen hos PG oplyste en gang, at hun ikke kunne se nummeret.

Det i øvrigt en fin måde at sortere piger fra, som jeg alligevel ikke ønsker at være sammen med ;-)

Redigeret af køb dansk
Jeg keder mig

Skrevet

Jeg bruger mit almindelige privat nr. Slår man det op på krak eller 180.dk så kan man se både fuld navn og adresse på mig - og efter min seneste flytning passer adressen endda.

Jeg er single og bor alene, så jeg frygter ikke at det bliver misbrugt. En stor del af min omgangskreds ved godt at jeg i ny og næ betaler søde kvinder for noget lækkert samvær, så jeg er nok heller ikke den nemmeste at afpresse.

lille_peter skrev, for 1 time siden:

Nu har jeg heldigvis hverken kone og børn. Faktisk plejer jeg at sige at de to grupper af mennesker har det til fælles at de er bedst, når man kan sende dem hjem igen :P 

På min arbejdsplads er der i forvejen en der taler højt og tydeligt om hans udskejelser med diverse thaier og hans lange sex-ferier i Thailand - så min arbejdsgiver er tydeligvis ligeglad med hvad vi laver på den front. Alt i alt, så har jeg ikke det store at skjule og fortsætter altså, til trods for din advarsel, med at bruge mit normale nr.

Er loven om at nye taletidskort skal registreres med MitID ikke trådt i kraft endnu? Det gør det vel nærmest umuligt at skaffe et anonymt nummer.

Skrevet

Bare lige synspunkt af en glade pige.

JEG tag kun de personer til betragtning for en potentiel kunde som jeg kan finde hele navnet fram over internettet eller Mobilpay med den nummer som de skrever til mig. 

Det har ganske nemt med sikkerhed at gøre....hvis velkommen person viser sig transparent har den heller ikke noget at skjule eller forfærdelig bagtanker. 

Alle som er for bange at vise hvem de er  må dermed også finde en anden pige. 

Min sikkerhed er første prioritet og som kvinde er man fysisk altid svagere...

Skrevet

Jeg bruger mit eget nummer og har ingen problemer haft med det igennem alle årene. 

Jeg er single og kold i røven overfor trusler det kan man nemt undgå ved slet ikke at kontakte udenlandske piger og hvis man gør så vælge de veletablerede, velkendte og positivt anmeldte af dem. 

Jeg har det helt fint med at kvinderne kan finde mig og finde info om mig jeg vil kun besøge dem der gerne vil have besøg af mig og hvis det giver dem ro at kunne finde info om mig så er det fint med mig 

Skrevet

Jeg bruger også mit private nummer, man kan ikke se min adresse, men man kan se mit navn på MobilePay, som er ret unikt.

Jeg har det helt fint med at pigerne kan se hvem jeg er, hvis det giver dem lidt ro.

Skrevet

Jeg har også en ekstra mobil. Det er min sexyfon. Der er ikke skjult nummer på abonnementet, men jeg kan alligevel ikke slås op på nettet.

Det var lidt vanskeligt i starten, men efterhånden er jeg blevet så kendt alligevel, rundt omkring, at det ikke længere er et problem.

Skrevet
lille_peter skrev, for 9 timer siden:. Og hvem vil lige have det delt på Facebook :-o

De skal være velkommen...

Har intet at skamme mig over eller at skjule ;)

Skrevet
Refresh skrev, for 5 minutter siden:

Har intet at skamme mig over eller at skjule ;)

Det har jeg heller ikke 

Well undtagen den der ene gang med nutellaen, kamelen i latex suit og Dværgen klædt  ud som Lars Løkke :shock: :-o :ph34r:

Men det var en engangs ting så det tæller ikke. 

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 1 minut siden:

Det har jeg heller ikke 

Well undtagen den der ene gang med nutellaen, kamelen i latex suit og Dværgen klædt  ud som Lars Løkke :shock: :-o :ph34r:

Men det var en engangs ting så det tæller ikke. 

Min fantasi er ikke i nærheden af god nok til at jeg kan forestille mig en dværg klædt ud som Lars Lykke...

Jeg må i træning! :P

Skrevet

Har altid brugt mit private nummer . Har aldrig haft problemer med det.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.