Hop til indhold

Piger på instagram

Featured Replies

Skrevet

God aften de herrer.

Jeg har for nyligt fået øjnene op for søde piger på instagram der også er til sugar. De er svære at finde, men jeg har dog et par stykker. 

Kender I nogle der er friske? Søger i hele landet. Tænker det kan deles på pb, af hensyn til pigernes privatliv.

Skrevet
Tingel skrev, for 1 time siden:

God aften de herrer.

Jeg har for nyligt fået øjnene op for søde piger på instagram der også er til sugar. De er svære at finde, men jeg har dog et par stykker. 

Kender I nogle der er friske? Søger i hele landet. Tænker det kan deles på pb, af hensyn til pigernes privatliv.

Der da mange flere pa snap

Skrevet
Søger pige/kvinde fødder skrev, for 2 minutter siden:

Der da mange flere pa snap

Det er sikkert rigtigt, men jeg har haft større succes på insta. 

Skrevet
Tingel skrev, for 5 minutter siden:

Det er sikkert rigtigt, men jeg har haft større succes på insta. 

Som du selv skriver, er de svære at finde pa insta i forhold til snap.

Skrevet
Søger pige/kvinde fødder skrev, Lige nu:

Som du selv skriver, er de svære at finde pa insta i forhold til snap.

Ja, det skriver jeg nemlig. Ikke desto mindre vælter snap i svindlere. Insta har jeg ikke haft samme problem.

Skrevet
Tingel skrev, for 1 minut siden:

Ja, det skriver jeg nemlig. Ikke desto mindre vælter snap i svindlere. Insta har jeg ikke haft samme problem.

det kan du have ret i . Sugardaters vælter sig også i svindlere.

Skrevet

Hvorhenne af finder i sugar piger på insta? 

Jeg er specielt nysgerrig om hvordan jeg finder nogle på Sjælland

Skrevet
Tingel skrev, for 2 timer siden:

God aften de herrer.

Hvordan finder du dem på insta? Vil du dele erfaring måske igennem pb? 

Skrevet
8200 skrev, for 2 timer siden:

Hvordan finder du dem på insta? Vil du dele erfaring måske igennem pb? 

Ja tak vil også godt vide :)

Skrevet

Er det tilladt at tilbyde penge for sex på snap og instagram? Risikere man ikke at blive udelukket?

Skrevet
Sting55 skrev, for 7 timer siden:

Er det tilladt at tilbyde penge for sex på snap og instagram? Risikere man ikke at blive udelukket?

Man behøver jo ikke decideret at åbne med at skrive beløb og alt muligt. Personligt forhører jeg mig om de er til gensidig forkælelse eller lignende. Men jo, der er vel en risiko.

Skrevet

Jeg har oplevet at blive udelukket af både Tinder og Scor for at tilbyde penge for sex nemlig 

Skrevet

Tænker det må være grænseoverskridende for en pige, at blive kontaktet på Instagram eller lignede og tilbudt en sugardate, det overskrider i hvert fald min etiske grænse at gøre det.

Redigeret af Jyskmand22

Skrevet
Jyskmand22 skrev, for 3 timer siden:

Tænker det må være grænseoverskridende for en pige, at blive kontaktet på Instagram eller lignede og tilbudt en sugardate, det overskrider i hvert fald min etiske grænse at gøre det.

Også derfor jeg foretrækker at forsøge mig med nogle, som andre har haft held med. 

Skrevet
Jyskmand22 skrev, for 5 timer siden:

Enig. Og så er det jo min egen profil der. Vil ikke chikaneres igen ! 

Skrevet
Tingel skrev, for 7 timer siden:

Også derfor jeg foretrækker at forsøge mig med nogle, som andre har haft held med. 

Jeg forstår ikke du søger, når du allerede har haft held med hvad der fremgår som flere? .

Iøvrigt er det så ikke meget rimeligt at hvis man vil have så giver man også - altså at lige deler de du har haft held med - så kan det være du får noget tilbage?

Skrevet
BordelTester skrev, for 6 minutter siden:

Jeg forstår ikke du søger, når du allerede har haft held med hvad der fremgår som flere? .

Iøvrigt er det så ikke meget rimeligt at hvis man vil have så giver man også - altså at lige deler de du har haft held med - så kan det være du får noget tilbage?

Jeg har nemlig haft held, ja. Jeg søger nyt, ja, det er der ofte mange af os der gør. 

Som jeg også skriver, deler jeg gerne. Jeg har delt med mange der har spurgt i pm. Jeg har ingen intention om offentligt at udstille pigerne.

Skrevet
Tingel skrev, den 20.11.2024 at 18:29:

Jeg har nemlig haft held, ja. Jeg søger nyt, ja, det er der ofte mange af os der gør. 

Som jeg også skriver, deler jeg gerne. Jeg har delt med mange der har spurgt i pm. Jeg har ingen intention om offentligt at udstille pigerne.

Jeg er interesseret - send mig gerne lidt info i pm :)

Skrevet
Tingel skrev, den 20.11.2024 at 18:29:

Det gør du jo så ved at give deres oplysninger til hvem som helst. Ud fra en offentlig side her

Redigeret af bedstsugar

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.