Hop til indhold
MiAarhus

Blonde Roxy, Viby

Recommended Posts

Hun ser da dejlig ud. Undrer mig over at hun har tatoveringer på nogle af billederne og de andre kan man se ingen tatoveringer. 

Du må da meget gerne tage en for holdet og melde tilbage ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mike56 skrev, 1 time siden:

Hun ser da dejlig ud. Undrer mig over at hun har tatoveringer på nogle af billederne og de andre kan man se ingen tatoveringer. 

Tror mange piger bruger gamle billeder, Og så får de nogle tatoveringer som så kommer på de nye billeder.

Så dem med flest tatoveringer de nok de nyeste

Redigeret af Cogb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cogb skrev, for 8 minutter siden:

Tror mange piger bruger gamle billeder, Og så får de nogle tatoveringer som så kommer på de nye billeder.

Så dem med flest tatoveringer de nok de nyeste

Jeg tænker de billeder, hvor man ikke kan se tatoveringerne er taget for nyligt, da hun står med ekstra bladet og der har hun glat og kort hår, ellers havde det jo givet mening. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når men, jeg valgte selv at besøge Roxy da hun så fristende ud.

Jeg er enig i at hun er sød og imødekommende, som ser virkelig lækker ud. Desværre har hun tatoveringer, som er jeg lidt skuffet over og hendes bryster skulle gerne være silikone, men de føles bløde og er godt lavet, vil jeg sige. 

Der var lidt begrænsninger med berøringer osv. selvom jeg tog det i et stille og roligt tempo, men udover det var det faktisk et dejligt besøg med god indlevelse, lækre kys, frække øjenkontakt og støn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...