Hop til indhold

Forleden dag kørte jeg på den gamle Hovedvej 10 nord for Kolding,

Featured Replies

Skrevet

Forleden dag kørte jeg på den gamle Hovedvej 10 nord for Kolding, og jeg passerede et bestemt hus der for år tilbage husede et bodel.

Mener, at den GP jeg besøgte der hed Lina og var det man kalder en moden kvinde, et sted mellem 40 og 50år. 

Hun var fandens fræk uanset om det var på sengen eller korset, for ikke at sige midt imellem legen skulle forgå Når man kom indenfor og f.eks. aftalte en times leg, skulle hun også vide hvornår man senest skulle være ude af døren.

Hun syntes det var vildt frækt, at havde en slave stående / liggende bundet hårdt, med en stram gag i munden, der kunne stå i lokalet ved siden af, eller ligge på en briks, der kunne skubbes ind under sengen som akten skulle foregå på.

Har prøvet begge steder flere gange, ens syns fantasi får noget at lege med, når man kun kan høre hvad der forgår, 20 cm. over en.

Har sommetider tænk over om, der lå en under sengen, når jeg har tumlet med hende der, tror ikke hun fortalte den anden gæst noget om det.

Husker en anden gang jeg besøgte hende, det var sådan et sted, hvor man sad og ventede i et lille hummer, til hun var klar. Engang jeg sad der, kom hun pluslig faren ud i venterummet, og nærmeste råbte ”fedt det er dig, jeg har en slave der skal vise, at han kan slikke en rigtig pik” Var lige forbi badeværelset inden jeg fik en hætte over hovet.

Slaven sad bundet op af en briks med brede læderremme, nærmest det eneste han kunne bevæge, var tungen og læberne, ret hurtig fik han mig stiv, så tog Lina fat i mine hofter, nu skulle han mærke pikken langt ned i halsen, efter noget tid kom jeg langt nede i halsen på ham, der var sperm over det hele, første skud løb ud af mundvigene, andet skud havde Lina styret så han fik det i ansigtet.

Jeg blev hængt op på korset og kunne høre hvordan han blev straffet med piske for, ikke at kunne tage hele ladningen.

Pludselig en dag var hun væk, aldrig mødt ej set noget der lignede hende siden.

Skrevet

Det lyder godt nok også frækt. Drømmer om at blive indfanget og blive gemt a vejen imens hun / trans har andre besøg. Evt blive hevet frem når en skulle suttes eller blive ordnet af en eller blive suttet af en. Altsammen imens jeg har en hætte på så jeg ikke kan se hvad der foregår.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.