Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte i dag Jenny. Var blevet lidt tændt på hende billeder på hendes annonce. Hun ser ud til at have en ganske dejlig røv.

 

Alderen er opgivet til 50 år, men der skal lægges moms til, så vil skyde hende til at være lidt over de 60. Men det gjorde egentlig ikke noget, da jeg egentlig havde overvejet om man skulle afprøve fantasien om en kvinde, der var ret meget ældre.

 

Jenny er køn, men brysterne er et stykke fra at være den C-skål hun annoncerer med. Hun er slank og velformet, men huden hænger lidt løst, så røven og brysterne er ikke helt så faste som forventet.

 

Via sms aftalte vi et tidspunkt om eftermiddagen og jeg blev guidet hen til en diskret lejlighed i det nær Ringgaden i Århus.

 

Jeg blev vist ind på et værelse med en dobbeltseng og værelset var rent og pænt. Dog kunne man godt ønske noget dæmpet musik. Det er et lille turnoff for mig, at ligge i fuldstændig stilhed, når det er en pige man ikke kender i forvejen.

 

Det blev til en halv time til 600 kr. På hendes hjemmeside stod prisen til 700, men med et tilbud på 500. Så det blev altså lige i mellem. Stadig en rigtig god pris og man drømte sig et øjeblik tilbage til midt-90erne, hvor priserne stadig var studentervenlige.

 

I den halve time startede hun med at pirre nosser og pikskaft med tungen, hvorefter der blev sat gummi og hun gik over til rigtig fransk. Hun var rigtig våd mellem benene, så det lovede ganske godtog jeg fik hende også trukket over til lidt gensidig fransk.

 

Herefter satte hun sig ovenpå og red ganske godt på pikken. Vi skiftede til doggystyle i nogle minutter inden der blev afsluttet med hende ovenpå igen.

 

Konklusionen er lidt speciel. God sex, helt sikkert. Jenny både sutter og knepper rigtig godt. Men det var også lidt specielt at have sex med en kvinde, der mere bragte mine minder frem om  min farmor end naboens 19-årige datter, der solede sig topløs i haven. Og selvom Jennys krop ikke er helt stram mere, så er den dejlig og med en god røv.

 

Om jeg kommer igen? Det kan egentlig godt være. Som sagt var det god sex til en ret billig pris og tanken om en ret gammel kvinde tænder mig stadig. Men man kan jo også godt li' en ung tøs med stram røv og faste bryster. :grin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det nær Ringgaden Nord, eller er vi nede ved De Mezasvej området??

Jeg besøgte i dag Jenny. Var blevet lidt tændt på hende billeder på hendes annonce. Hun ser ud til at have en ganske dejlig røv.

 

Alderen er opgivet til 50 år, men der skal lægges moms til, så vil skyde hende til at være lidt over de 60. Men det gjorde egentlig ikke noget, da jeg egentlig havde overvejet om man skulle afprøve fantasien om en kvinde, der var ret meget ældre.

 

Jenny er køn, men brysterne er et stykke fra at være den C-skål hun annoncerer med. Hun er slank og velformet, men huden hænger lidt løst, så røven og brysterne er ikke helt så faste som forventet.

 

Via sms aftalte vi et tidspunkt om eftermiddagen og jeg blev guidet hen til en diskret lejlighed i det nær Ringgaden i Århus.

 

Jeg blev vist ind på et værelse med en dobbeltseng og værelset var rent og pænt. Dog kunne man godt ønske noget dæmpet musik. Det er et lille turnoff for mig, at ligge i fuldstændig stilhed, når det er en pige man ikke kender i forvejen.

 

Det blev til en halv time til 600 kr. På hendes hjemmeside stod prisen til 700, men med et tilbud på 500. Så det blev altså lige i mellem. Stadig en rigtig god pris og man drømte sig et øjeblik tilbage til midt-90erne, hvor priserne stadig var studentervenlige.

 

I den halve time startede hun med at pirre nosser og pikskaft med tungen, hvorefter der blev sat gummi og hun gik over til rigtig fransk. Hun var rigtig våd mellem benene, så det lovede ganske godtog jeg fik hende også trukket over til lidt gensidig fransk.

 

Herefter satte hun sig ovenpå og red ganske godt på pikken. Vi skiftede til doggystyle i nogle minutter inden der blev afsluttet med hende ovenpå igen.

 

Konklusionen er lidt speciel. God sex, helt sikkert. Jenny både sutter og knepper rigtig godt. Men det var også lidt specielt at have sex med en kvinde, der mere bragte mine minder frem om  min farmor end naboens 19-årige datter, der solede sig topløs i haven. Og selvom Jennys krop ikke er helt stram mere, så er den dejlig og med en god røv.

 

Om jeg kommer igen? Det kan egentlig godt være. Som sagt var det god sex til en ret billig pris og tanken om en ret gammel kvinde tænder mig stadig. Men man kan jo også godt li' en ung tøs med stram røv og faste bryster. :grin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Liderbukken og Poko kunne i ikke lige så godt udlevere Jennys adresse, nu hvor i er så tæt på? Og oplys så også lige jeres egne adresse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Liderbukken og Poko kunne i ikke lige så godt udlevere Jennys adresse, nu hvor i er så tæt på? Og oplys så også lige jeres egne adresse :)

 

Ved ikke om dit indlæg skal læses sarkastisk, ironisk eller seriøst. Men det lyder til at du fra langt ude på landet og tror at midt mellem De Mezas Vej og Århus Nord ligger der kun et hus - med stald, lade og hele molevitten

 

Ringgaden i Århus er temmelig lang og tager man samtlige ejendomme 4-500 meter derfra, bor der ved ca. 75.000 mennesker. Så hvis du kan spotte præcis, hvor Jenny arbejder fra, så kan du kun være fra NSA og så ved du alligevel adressen ud fra de sms'er jeg har udvekslet med Jenny.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Liderbukken, jeg er meget sarkastisk. Når Jenny ikke har skrevet adressen eller vejnavnene i referere til, så er det jo nok fordi hun ikke vil have det frem ikke?

 

Hvad skulle dit formål være at udlevere de oplysninger? Vil du udlevere de samme oplysninger om din egen bopæl?

 

Og slutteligt, den har været op at vende før, "det gør man bare ikke"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad skulle dit formål være at udlevere de oplysninger? Vil du udlevere de samme oplysninger om din egen bopæl?

 

Jeg synes ikke, at Liderbukken udleverer nogle fortrolige/personlige oplysninger. Den geografiske placering, han omtaler, er stort kun en indikation for området. Og selv om der måske kun er tale om 5-7 kilometer, så bor der altså mange mennesker der. Det er ikke som hvis man sagde, at vedkommende boede på 1240 København K.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Stovlemanden, din egen lokation har du opgivet til "Jylland".....kan vi lige komme det en tand nærmere...bare sådan cirka lige indenfor en radius på 6-7 km? Giv mig en enste god grund til hvorfor Jennys nærmere adresse skal oplyses her? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

så er det måske heller ikke ok at skrive at hun kan besøges i haderslev, det er jo en lille by :-P  :-P

Redigeret af knallert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kimbjensen eller hvem du nu er, drop det. Du skal ikke fortælle andre hvad man må og ikke må på Eroguide. Der er ikke opgivet nogen oplysninger hvoraf man kan identificerer pigens bopæl. Det er et enormt stort område der henvises til og det er ok.

Ved ikke om dit indlæg skal læses sarkastisk, ironisk eller seriøst. Men det lyder til at du fra langt ude på landet og tror at midt mellem De Mezas Vej og Århus Nord ligger der kun et hus - med stald, lade og hele molevitten

Ringgaden i Århus er temmelig lang og tager man samtlige ejendomme 4-500 meter derfra, bor der ved ca. 75.000 mennesker. Så hvis du kan spotte præcis, hvor Jenny arbejder fra, så kan du kun være fra NSA og så ved du alligevel adressen ud fra de sms'er jeg har udvekslet med Jenny.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror jeg vil besøge hende i denne uge og aflægger rapport bagefter

 

Har du fået hende besøgt? (for at vende tilbage til trådens egentlige formål) :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej.

Droppede det. Hun lød lidt muggen i telefonen.

Tog ned til Nicki istedet og har slet ikke fortrudt

 

Ordet 'muggen' får mig til at spørge uddybende: Betyder det, at hun lød direkte sur, eller simpelthen ikke oplagt til hygge. Når man kommer lidt op i årene, har stemmen jo en tendens til at blive lidt "rusten" :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej.

Droppede det. Hun lød lidt muggen i telefonen.

Tog ned til Nicki istedet og har slet ikke fortrudt

 Er super glad for dit besøg, håber vi ses igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christian

Jeg ringede til Jenny i dag og fik en rigtig hyggelig snak, så kan bestemt ikke genkende den negative tone.

Vi aftalte i øvrigt en halv time til 600kr i morgen, så hvis besøget bliver værd at skrive om, så gør jeg det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...